Unisex namen

Ik zou zeggen waarom niet?
Maar van de andere kant, stel dat ik je collega ofzo ben en je vertelt me een keer dat je kids ... en ... heten. Mocht ik je dan een keer tegen komen met je kinderen, dan zou ik niet weten welke wie is.
Dat zou verder ook niets voor jou uit moeten maken! Als anderen er moeite mee hebben, dan is dat lekker hun probleem.
Zou gewoon kiezen wat je mooi vind en waar je je goed bij voelt :)
 
Hallo Allemaal
Wij hebben onze zoon van 4 een unisex naam gegeven. Nu krijgt hij binnenkort een zusje en zitten we eraan te denken om haar ook een unisex naam te geven. Wat denken jullie? Maken we het daarmee ‘verwarrend’ voor mensen of we nou een zoon en een dochter hebben of twee zoons of twee dochters? En hebben jullie nog leuke ideetjes voor namen in deze categorie? Het liefst lief en stoer/eigenwijs. Ik lees het graag, misschien doen we nog ideeën op!
Ik ken een meisje dat Nico heet, superleuk!
 
Ik vind het zelf persoonlijk al gauw verwarrend worden, met name denkend aan hoe dat straks in de klas bijvoorbeeld zal gaan
 
Ik heb bij mijn zoon nooit gemerkt dat het op school voor verwarring zorgt maar we neigen nu voor zijn zusje toch naar een ‘echte’ meisjesnaam. Hoewel ik een stoere unisexnaam ook nog steeds heel leuk vind
 
Terug
Bovenaan