up-date Lukas

Hoi dames,

Zoals Irene al eerder melde is op woensdag 2 december (via een keizersnee) onze zoon Lukas geboren. Zaterdag mochten we het ziekenhuis alweer verlaten. Lukas doet het goed al huilt hij wel veel. Hij is erg ongeduldig dus als hij honger heeft wil hij ook DIRECT eten! Ook ligt hij het liefst bij ons en gaat huilen als hij in zijn eigen bedje ligt. Dit laatste word gelukkig al wat minder....
Al in het ziekenhuis kreeg ik last van tepelkloven en omdat Lukas te ongeduldig is voor de borst (het duurt hem te lang voordat er wat uitkomt) ben ik gaan kolven.
Helaas lig ik met ruim 40 graden koorts op bed vanwege een bacteriele infectie aan mijn borst.
Ik ben nu aan de antibiotica en mede daardoor ben ik nu aan het afbouwen met kolven. Om de 3 uur kolven en Lukas de fles geven kost echt teveel tijd als je er nog 1 hebt rond huppelen....
Jasmijn is erg lief voor haar broertje en wil hem graag op schoot hebben.
Hopelijk voel ik me snel weer beter zodat ik weer wat meer kan ondernemen.

Liefs Trudi

heey trudi...heerlijk dat je alweer zo snel naar huis mocht...wij hebben het ook al over een eventuele ks gehad,nadat ik ff bij je om een hoekje was wezen kijken..Ik kan je zeggen,die draaipoging was erg vervelend en is helaas niet gelukt.Ik heb al nede gedeeld aan sommige dat je een heeel mooi mannetje hebt..hihihi.Wel minder is dat je tepelkloven hebt,dat lijkt me ook erg pijnlijk.Ik hoop dat je snel weer opknapt en lekker kunt gaan genieten.liefs,karin.....ps ik wil ook snel bevallen..ben het nu best wel zat

Hoi Trudi,

Wat fijn dat je al zo snel weer naar huis mocht!
Lekker dat hij het zo goed doet.. ongedurig he?! Zo was mijn middelste ook, wilde zo gauw hij zijn ogen opendeed de borst!
Hoe gaat het met de infectie, neemt snel af nu je aan de antibiotica bent??
De koorts die je er bij krijgt is echt ellende, ik kon binnen 2uur niks meer, maar hopelijk voel je je snel beter!
Voor kloven gebruikte ik altijd uierzalf en voor ontstekingen koude kwark (werkt geweldig!!)
Wat fijn dat Jasmijn zo lief is voor haar babybroertje, nu al zorgzaam he,,haha.
Nou geniet van elkaar en veel beterschap!

Gr MJ

Ik hoop dat je je snel beter voelt. Met twee kindjes is het ook echt twee keer zo druk. Zeker in het begin kom je handen te kort. En dan is kolven en daarna nog een fles geven te veel werk.
Maar dat komt wel weer in balans.
Succes!

Hoi meis,

Wat fijn dat je al in weekend thuis was. En wat heerlijk dat Jasmijn zo lief is voor dr broertje.

Rot dat je nu ontsteking heb. Denk inderdaad ook aan jezelf, ik weet uit ervaring dat alleen nog voeden, voeden, voeden ook niet bevoordelijk is.

Geniet van je gezinnetje. Dikke kus van ons

Hoi,

ten eerste nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik hoop dat de antibiotica goed aanslaat zodat je je snel beter voelt! De eerste weken zijn hectisch met 2 van die kleintjes, maar je zult zien dat het al snel went.

Groetjes Danielle

He,

Nog van harte gefeliciteerd met Lukas !
Wat een leuke naam, had ik ook zomaar kunnen kiezen !
Fijn dat je weer thuis bent. Wel jammer van die borstontsteking, balen hoor.
Neem lekker je rust en de eerste tijd zal het inderdaad even zoeken zijn naar een ritme.
Laat het maar gewoon gebeuren, vraag niet teveel van jezelf en het komt echt wel goed !
Ik weet nog goed hoe het hier was, ik dacht ook soms van : help !! Toch heb ik, als ik terug kijk, het wel als een heel bijzondere periode ervaren met veel momenten van verwondering en liefde.
Al baalde ik ook weleens van de gebroken nachten, de poepluiers en de snotneusjes :)
Liefs, Sophie

hoihoi,

fijn dat je weer lekker thuis bent, is toch altijd een stuk prettiger.
wel vervelend dat de borstvoeding niet goed is gegaan. ik ken het probleem. ik had bij elounda ook een ontsteking naast mijn tepel na bijna 2 weken. elounda zoog elke keer vacuum pfff. ik heb een half jaar alleen maar gekolft, weet wat voor hels werkje dat is naast het geven van de fles. helemaal nu je er ook nog een kleine peuter naast hebt lopen. ik hoop voor je dat het snel over is en dat de borstvoeding alsnog goed gaat. en anders gewoon over gaan op flesjes hoor is tegenwoordig net zo goed.
laat je nog even lekker verwennen thuis en als alles weer een beetje op gang is kom ik graag een keertje langs

groetjes en knuffels van linda en elounda

Terug
Bovenaan