up-date Lukas

Hoi trudi,

Fijn dat je al snel weer naar huis mocht na de keizersnee.
Ik hoop dat de antbiotica inmiddels is aangeslagen, meestal gebeurt dat heel snel.

Leuk he, om Jasmijn met Lukas bezig te zien. Ik vond Eva opeens heel "groot", heb jij dat ook niet? Op haar manier reageert Sophie ook al op Eva, je zult zien hoe snel dat gaat met Lukas.

Het ritme zit er hier al aardig in, met een 2e kindje pak je de draad zoweer op, vind ik. Het is alsof Sophie er altijd al is geweest. (Hoewel er natuurlijk ook dagen zijn waarop ik me afvraag waar ik aan begonnen ben)

Helaas is Sophie ook een vrij hongerig en niet heel tervreden kindje. Daarom ben ik (helaas) gestopt met het geven van borstvoeding, er viel niet tegen aan te voeden en er ging heel veel tijd in zitten. In de praktijk bleek het niet te werken in combinatie met Eva.
Na begonnen te zijn met gewone flesvoeding, zijn we nu net overgestapt op voeding voor hongerige baby`s en dat lijkt te werken.
Sophie is sowieso een heel ander kindje als Eva, veel beweeglijker. ik heb zo`n vermoeden dat deze dame veel eerder gaat lopen als haar zus:)

Ik hoop dat je snel opknapt, laat je in ieder geval lekker verwennen en geniet van je gezinnetje.

Liefs Marieke en de meisjes

heyhey

balen zeg, van die ontsteking. hopelijk knap je snel op door de antibiotica.

wat fijn dat lukas het goed doet, en jasmijn zo lief is voor haar broertje.

nathalia pakte ook gelijk mn borst toen ze net geboren was.
tegen de kloven had ik bethanpen (of hoe je dat ook schrijf)
weet niet of ik nu weer bv ga geven.
vond het heerlijk, dat ze zo lekker bij me was, en dat alleen ik haar eten kon geven, maar k had ook ontzettend veel pijn en zie er een beetje tegenop om weer die pijn te moeten hebben zeg maar.

wel goed van je hoor, dat je dan maar gaat kolven! heel sterk van je.
hopelijk knap je snel op.
geniet lekker van jasmijn en lukas ( en je man natuurlijk he, niet te vergeten hihi)

liefs, do

Liefst Trudi,

Had je al gefeliciteerd op de dec forum maar doe het egwoon hier nog een keer. Wat betreft dat slapen van Lukas is heel herkenbaar. Mijn vorige topic hier heb ik het ook gemeld omdat wij met het zlefde probleem zitten bij Zilvian. Hij sliep alleen nog maar op mijn borst of aremn en nergens anders, ik deed geen ogg meer dicht. Tot dat wij er achter kwamen dat hij het veel tw koud had, dus mutsje weer op kruikje in zijn bedje en lekker inwikkelen in zijn wikkeldoek. (of badcape met must als je die hebt) Niet inbakeren maar wel geborgenheid geven. Na d evoeding lekker in diepe slaap laten sussen bij jou en dan voorzichtig in ze eigen bedje met t-shiort van jou erin leggen. Nu 4 dagen later is het enrom verander en slaapt hij overdag en snachts groen deels in zijn eigen bedje.

ok er zijn moment dat hij het niet wil of te onrustig is door krampen maar het is al een hele verbetering.
ik hoop dat je er wat aan hebt. En Infacol is een wonder middel tegen krampen. Zilvian scheet en boert er flink op los en raakt zo al het overtollige lucht kwijt.

liefs van mariska en haar mannen

Ik vond het wel heel grappig dat jullie zoon Lukas heet. Ik ken iemand met ook een dochter Jasmijn en een zoon Lukas.
Maar zij hebben nog een broertje.

Trudi,

Nogmaals van harte met je zoontje Lukas, een mooie naam. M'n achterneefje heet ook zo, is een stoer mannetje!!!

Wat fijn dat je de geboorte dit keer bewust hebt meegemaakt. Wel balen dat je je nog steeds prut voelt. Hopelijk knap je snel weer wat op!

Geniet lekker van je gezinnetje en laat je tot die tijd nog maar even lekker verwennen.

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan