up-date verhaal lautje

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik wilde jullie weer even berichten over mn zh bezoek vandaag. ik ben gelukkig weer thuis! MAAR mn bloeddruk is weer omhoog gegaan nu 151-104 ! ik ben bijna een kilo afgevallen, en in mn urine zat weer wat eiwit. as maandag moet mn mannetje weer even mijn 24 uurs urine inleveren, en moest ik bloedprikken vandaag! ook gaat de werking van mijn placenta, en navelstreng achteruit. wat betekend dat ons meisje minder voeding krijgt. als ik klachten heb moet ik meteen bellen, en ook als ik ons meisje minder voel. (wat dus al een beetje het geval is de laatste dagen) dan gaan ze actie ondernemen en haar waarschijnlijk halen!
hoop dat ik jullie weer een beetje op de hoogte heb gesteld.

heel veel suuk6 met jullie laatste loodjes!

veel liefs en een dikke kuzz lau

Tjee wat k*t. Gelukkig sta je goed onder controle. Maar wel erg spannend.
Ik wens je heel veel sterkte en al het goeds. Dikke
Hopelijk hou je ons op de hoogte

Liefs

hee heel veel sterkte meid.
ik hoop dat alles goed komt.
misschien ga je binnekort idd bevallen.
mocht je voor die tijd niets meer kunnen melden, wil ik je in iedergeval   heel veel sterkte en succes wensen.

xx martine

Het zal een hoop stress voor jullie zijn, maar fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden.
Heeeeeel veel sterkte in de aankomende tijd, wat er ook mag gebeuren!

Liefs, Lotte

Hee Lautje,
Misschien heb ik het mis, maar volgens mij zul je blij zijn als dit achter de rug is.
Een decembermama zul je vast niet worden, ze zal vast snel in je armen liggen.
Wel heerlijk dat je alweer 35 weken bent nu, dat is wel een lekker idee.
In elk geval wat veiliger vaarwater als toen je helemaal plat moest.
Nou meid, succes en een dikke kus van Soela

idd zou ik stiekum blij zijn als het allemaal achter de rug is en wij ons kleine meisje in ons armen kunnen houden. ben de hele nacht flink aan het spoken geweest, en we hebben dus erg weinig geslapen. we kijken even aan hoe het gaat, en anders gaan we toch maar naar het zh bellen om te overleggen.
kuzz lau

Hoi Lautje,
ik neem aan dat je inmiddels al naar het ziekenhuis hebt gebeld dus ik ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen.
en daar ben je gewoon in goede handen.
ik wens je veel sterkte en succes de komende tijd en we horen het wel als er iets is he.
gr lisette

veel succes, ben benieuwd wat jullie nu gaan doen.
gelukkig ben je al 35 weken, dus als jullie kleine nu gaat komen kan dat ook gewoon.

Terug
Bovenaan