up-date verhaal lautje

hoi hoi, moet me om 13.00 uur melden in het zh, gaan ze denk ik weer even hartfilmpje   enzo maken. als het lukt houd ik jullie op de hoogte, moet ik blijven dan is er helaas weer geen internet.

kuzz lau

Ik hoop dat alles vandaag goed gaat en dat je toch weer naar huis mag vanmiddag...
Nog ander halve week en je baby is helemaal klaar! Het moet natuurlijk niet ten koste van alles gaan... Hopelijk is het nog even vol te houden!

Heel veel sterkte! Cathelijne

Meid, wat een spanning allemaal! Ik hoop voor je dat je gauw je kleine baby in je armen mag houden en dat jullie allebei weer sterk en gezond mogen genieten van alles!!   Je bent nu waarschijnlijk al in het ziekenhuis geweest of je bent er nog........Heel veel sterkte en heel veel succes met alles! We denken aan je en ik hoop gauw hele goede berichten te lezen!!

Veel liefs en een hele dikke knuffel voor alles Hilma

He meid,

Jeetje wat vervelend voor je. Ik hoop alles goed is gegaan vandaag.
Ben benieuwd wat ze gaan doen.
Als ik het zo lees denk ik inderdaad dat je geen december mama gaat worden.
Je zou wel eens de eerste van ons kunnen zijn die haar kindje krijgt. Denk dat je blij bent als alle ellende achter de rug is. Deze stress is voor jou en je kindje niet goed.
Nou meid kop op. Het komt allemaal goed!

Groetjes sabine

Hey Lautje,

Erg he die onzekerheid elke keer. Helaas kan ik er inmiddels over meepraten. Hopelijk lig je nu niet weer in het ziekenhuis en als het wel zo is dan hoop ik voor jou dat jullie kindje snel komt en jullie lekker samen naar huis mogen.....

Hoewel het nog wel erg vroeg zou zijn weet ik inmiddels uit ervaring dat die onzekerheid elke keer ook slopend is en wat mij betreft mag ons kindje dan ook wel komen, ook ik heb inmiddels de hoop op een decemberkindje een beetje opgegeven.

Heel veel sterke de komende tijd en houd ons op de hoogte!

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan