up date

Ik wens je sterkte meid, maar ik vind het toch een beetje vreemd dat je al zo snel op de echo mocht, ondanks het bloedverlies. Als ik het goed begrijp ben je ongeveer 5,5 week.. Dan heb je inderdaad de kans dat je nog niets op de echo kan zien en dus nog niet gerustgesteld kon worden. Ik hoop voor je dat het de 18e wel het geval is. Succes!
Mamajo

he balen zeg, gelukkig is de 18e al snel en kun je dan hopelijk wel echt wat zien. sterkte ermee.

he balen zeg, gelukkig is de 18e al snel en kun je dan hopelijk wel echt wat zien. sterkte ermee.

Denk je wat meer te weten na de echo, weet je jammer genoeg net zo weinig als daarvoor. Sterkte met wachten en hopelijk is het heel snel de 18e en krijg je dan goed nieuws

Denk je wat meer te weten na de echo, weet je jammer genoeg net zo weinig als daarvoor. Sterkte met wachten en hopelijk is het heel snel de 18e en krijg je dan goed nieuws

Hoi Rian,

Ik wens je veel sterkte met deze onzekere tijd! Even een reactie op de rest, bij een vroege echo kunnen ze zien of de zwangerschap zich goed ontwikkeld. Soms zit een vrouw er naast met de telling, dan blijkt een echo wel goed te zijn, maar soms blijkt het ook anders te zijn...

Liefs grotebroer

Misschien weet ik nog niet veel, maar ze kunnen toch ook met een apparaat het hartje luisteren, dan weet je ook gelijk of het goed zit of niet goed zit. Dat bloedonderzoek heeft idd geen nut, die hormonen blijven helaas ook als het mis gaat nog even in je lichaam. Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen en hopelijk is het straks allemaal goed!

Liefs!

Misschien weet ik nog niet veel, maar ze kunnen toch ook met een apparaat het hartje luisteren, dan weet je ook gelijk of het goed zit of niet goed zit. Dat bloedonderzoek heeft idd geen nut, die hormonen blijven helaas ook als het mis gaat nog even in je lichaam. Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen en hopelijk is het straks allemaal goed!

Liefs!

Terug
Bovenaan