up en goooo...

A

Anoniem

Guest
Kian wil nu alleen nog maar staand aangekleed worden. Komt jullie vast bekend voor. Nu waren er toch van die "up en go van libero" luiers? Die je aantrekt als een broekje.
Ik zie ze alleen vanaf maat 5! Of kijk ik in de verkeerde winkels?
Heeft iemand ze hier? Is het handig?
Liefs Nelleke

Ik zou daar nu nog niet mee beginnen, Ze zijn in verhouding een stuk duurder dan normale luiers (duurder en minder inhoud!). Is hij zo beweeglijk dat je zijn luier niet eens aan kunt krijgen dan? Wat ik wel eens doe bij Merijn (3,5 jaar en  nog niet zindelijk!!) is hem staande zijn luier aan doen. Het is even oefenen, maar het lukt. Ik ga pas met die Up&Go  luiers beginnen als Merijn daadwerkelijk op  het toilet wil gaan oefenen.

Succes met je wildebras!!

Groetjes Fonske.  

TIP; Iets wat  ik bij Siebe ook toepas. Siebe is namelijk ook steeds beweeglijker op de commode. Ik geef hem dan iets in zijn hand, waar hij even mee kan spelen, b.v. een flesje vit.D druppels of zijn puffer. Iets wat hij interessant vindt. Resultaat; hij blijft lang genoeg stil liggen om zijn luier goed aan te krijgen.

Ik heb ook gekeken voor die luierbroekjes maar ze zijn inderdaad erg prijzig en ik heb ook het idee dat ze minder goed zitten als de gewone luiers (heb ooit een proefpakketje gehad). Ik zou ook proberen af te leiden met iets in zn hand te geven ofzo.
Succes in ieder geval!

Groetjes Kirsten

He goedemorgen Nelleke

Jij was er lekker op tijd bij vanochtend zag ik net.......... phoehoe

Anyway: het huismerk van albert heijn had de broekjes ook in maat 4. Ik weet niet of dat nu nog steeds zo is aangezien ik ze voor Gijs wel gebruikt heb, voor Sophie ben ik nog niet zover. Ze zaten prima, maar ze zijn wel duurder.

Maar ja, als je de luier niet meer aankrijgt bij Kian is het natuurlijk wel handig dat ze bestaan. Succes ermee!

Gro

Hoi hoi!

Wat lastig moet dat zijn,,,,
Stef is wel mopperig op de commode, maar hij blijft nog gewoon liggen....
In dat opzicht kan ik je dus niet helpen, maar ik kan je wel zeggen dat ik ook zo'n proefpakketje up en gooooo gehad heb, maar dat er inderdaad veeeeeeeel minder ingaat. Op die manier ben je dus of: Steeds aan het wassen omdat je te laat bent. Of: Veel geld kwijt omdat je uit voorzorg steeds een schone luier geeft.....

Ik zou  dus, als ik jou was, oefenen met staand een luier aandoen...hihi
Liefs Annet

mmm ja ik ben ook bang dat je er aan moet geloven om de luier staand om te gaan doen, ik vrees bij ons ook dat moment elke keer als Ivar de hele commode overgaat

suc6!

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan