up en goooo...

Hai
Staand een luier om doen lukt wel na een paar keer oefenen hoor haha. Ik heb ook van die broekluiers gebruikt van pampers maar die zitten niet strak genoeg en had meneertje steeds een natte broek.
Dus ik zou zeggen oefenen haha
Liefs Esther

Hey ladies, thanx voor de snelle reacties!
Dat vroege vanmorgen ... Ik was toen al een uur wakker. Ik lag maar te draaien en was klaaaaarwakker. Dus ik dacht, dan m'n mail maar ff checken. En tsja, als je dan toch zit...

Ik ben net even boodschappen wezen doen. WHAAAA. 6.89 voor 22 broekjes. Nou de groeten!!!

Ik had al een paar keer staand de luier omgedaan, maar dat ging niet zo vloeiend. Nog ff dooroefenen dus! haha

Dat afleiden werkt alleen als ie heel moe is. Dus voor het slapengaan ofzo. Anders is het net een skippybal. Hij stuitert de hele commode over.

Ach het gaat wel goedkomen .. Maar mamma moet even gaan oefenen.

Liefs Nelleke

Kasper springt ook altijd zo heen en weer. Ik kleed hem dan ook vaak aan op mijn bed. En dan gooi ik hem gewoon af en toe om.
Leuk en iets makkelijker dan op de commode.

liefs Pauline

Je hebt veel verschillende merken en maten en de ene maat valt ook ruimer waardoor ze lekage kunnen veroorzaken. Ik heb het op deze leeftjd bij mijn zoon ook een tijdje gebruikt. Toen hij weer wilde liggen ben ik weer overgestapt op de goedkopere luiers.

ik vind persoonlijnk up and go heel onhandig als je op straat bent omdat je dan bij het verschonen echt alle kleren moet uitrekken om een nieuwe aan te doen.

Hoi,

Ik heb er nog eens tuk of 3 liggen van Tess, wil je ze proberen? Ik vond ze niet zo makkelijk, vooral niet om te kijken of ze nat of droog was, dus hier weer een gewone luier en Tess heeft besloten om voorlopig weer entjes te gaan liggen en mee te werken ;0).

Als je ze wilt mail me dan even nebregt@hotmail.com

Groetjes,

Nanda

He Nands, lief van je. Maar ik vind het een beetje onzin om ze op te gaan sturen. Ik ga ze voorlopig toch niet gebruiken. Ik vind ze belachelijk duur. Maar wel heel lief van je!
Liefs Nelleke

hai,

Mijn moeder gebruikt voor delano ook van die broekjes alleen dan van bumblies, ik zelf vind het rot dingen.
Je hebt ze ook van huggies vanaf maatje 4 en ze zijn nu in de aanbieding bij de etos, 2 pakken voor € 10 euro, geldt trouwens ook voor de "normale"huggies.
Scheelt toch weer hè

groetjes kim

Terug
Bovenaan