Update 2.

A

Anoniem

Guest
Twee erg spannende dagen achter de rug. Nou deze zijn voorbij!
Vanmrgen al om half 5 wakker mijn vriend ook, dus meteen maar een test gedaan. Net zo donker of licht als de test van gisteren ook met ochtendurine. Wij helemaal blij, want dat zou betekenen dat de hcg niet is afgenomen en de pregnyl geen oorzaak meer kan zijn!!
Tot een uur geleden. Moest weer nodig plassen en, ja hoor, rood bij het afvegen. Net weer gekeken en het is echt ongi. Gewoon hetzelfde als altijd met lichte krampjes.

Ook op dag 10 na de pregnyl (dag 15 na iui) kan ik dus nog niet betrouwbaar testen...

Ik baal flink, maar voel me toch nog niet echt verdrietig. Zal misschien zo wel komen...of niet...

Deze cyclus hebben we de evaluatie van de eerste 3 keer iui en slaan wij een keertje iui over.

Bedankt voor alle steun meiden, had zo graag goed nieuws willen brengen vandaag of morgen!

Liefs Daisy

Nee... Verdorie dit had ik niet willen lezen meid... Echt ongi dus? Balen...

Ja het begint nu elaas echt door te breken dus wat rood van het innestelen heb ik opgegven...

Nee toch! Wat vervelend zeg! Eerst blij met een positieve test en daarna toch nog ongi, hoe kan het......

Had echt zo voor jullie gehoopt dat je goed nieuws zou brengen vandaag. Sterkte meid!

He bah, dat is echt balen!!! Het leek allemaal zo hoopvol en het was jullie echt zo enorm gegund!!! Hoop in elk geval dat je wat rust kunt vinden nu je een maandje overslaat zonder aan vruchtbare dagen, verschijnselen, testen, etc te moeten denken! Geniet van elkaar in ieder geval ;)

Terug
Bovenaan