Update 2.

Ow, wat vervelend lieve Daisy! Ik had zo gehoopt op goed nieuws van jou vandaag of morgen. Echt heel erg jammer!

Jeetje wat ontzettend balen zeg!! Als ik de vervloekte duivels bij iemand NIET had willen zien dan was jij het wel geweest....Gatverdarrie!! Wel vreemd dat die pregnyl bij jou dan zo lang in je systeem blijft zitten, ga je dat nog met je gyn bespreken?

Nou meid, misschien is een maandje rust wel even goed en kun je (voor zover dat kan) het een beetje loslaten en ga lekker van je man genieten en je even een maandje foccussen op andere dingen.

Sterkte!! Liefs Lynn.

Heee bah wat een rot nieuws deze ochtend zeg !!!

Dat was niet volgens planning !!

IK had het zo gehoopt voor je ik hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten .......

Heel veel sterkte en knuffels van mij !

NEEEEEEEE. Ik had er alle vertrouwen in. Getver.

Heel veel sterkte meid en probeer een beetje te ontspannen met een maandje rust.

Dikke knuffel.

Thanx voor alle lieve woordjes, doet me goed!

Net het ziekenhuis weer gebeld en 29 maart hebben we de evaluatie van de iui. Een eind weg, maar het was de eerste mogelijkheid. Ben ook wel blij dat het dan pas is, dan hebben we nu gewoon echt een maandje rust!

De goede moed laat ik hier nog maar een liggen tot. Ik het weer nodig heb, voorlopig met een warme kruik op de bank. Het is weer behoorlijk heftig dit keer! Vanavond lekker aan de kir royal met mijn mannetje en voor morgen maar iets gezelligs bedenken om te doen!

Liefs Daisy

Jeetje meid wat een K..TE bericht. Had het zo voor je gehoopt.
En zoals je zelf al aangeeft even een maandje om bij te tanken zodat je er daarna weer met goede moed verder kunt..

Meid blijf lekker op de bank vandaag en doe alleen waar je echt zin in hebt..

Heel veel sterkte..

Het meid

Dat is ff flink balen zeg! Echt heel erg jammer.. doe lekker rustig aan en sterkte verder..

Liefs

Terug
Bovenaan