Update Bab - Inleiding 37,5 week

Hoi,

wat balen zeg! Hoop dat het dagje rust je nieuwe energie geeft en je strakjes een hele voorspoedige bevalling hebt en snel jullie kleintje in je armen!!!

Succes!

Natasja

Hehe, en ik maar iedere dag op Hyves kijken of er al wat bekend is. Je vriendin Henny zou me op de hoogte houden op mijn verzoek...hihi! Dat heb je vast vernomen. Ze schreef alleen dat je gisteren een rustdagje had ivm vrijdag maar ik had geen idee wat er was gebeurd.

Ik leef met je mee!!!!! Ik hoop dat wanneer je dit berichtje leest, je kleintje er eindelijk is!
Het kan in ieder geval niet lang meer duren he.

SUCCES!!!!!

Hoi Babette,

En? Hoe is het nu met je? Ik hoop zo dat je nu of goed aan het bevallen bent, of al bevallen bent. Want dat geklooi is ook maar niks. Hoe lang gaan ze nog met die gel door?

Hoi Babette,

En? Hoe is het nu met je? Ik hoop zo dat je nu of goed aan het bevallen bent, of al bevallen bent. Want dat geklooi is ook maar niks. Hoe lang gaan ze nog met die gel door?

Dag 4 is bijna voorbij... net als de derde gel poging.... en helaas... nog steeds alleen een constante harde en pijnlijke buik, verder nog niks.... :( Begin er een beetje moedeloos van te worden en die pijnlijke harde buiken en een pijnlijke onderkant zijn geen pretje... Niks zo frustrerend als contracties die geen resultaat hebben... Vannacht mag ik weer een nachtje slapen op een prik met pethidine omdat anders mijn spieren niet kunnen ontspannen en morgen is er groot overleg...

Benieuwd wat daar uit gaat komen! Wellicht dat ze toch onder verdoving van een ruggenprik mn vliezen gaan breken (ondanks dat ik nog steeds maar 1 cm ontsluiting heb) en anders is de uiterste optie een keizersnede maar daar willen ze voorlopig nog niet aan denken... Misschien gaat het vannacht alsnog wel spontaan beginnen.... geen idee!

Ik heb ff veel lieve berichtjes nodig!

Hey wat rot voor je zeg!!! Kunnen ze je niet aan een infuus leggen met wee-opwekkers? Dit wordt wel erg langdradig zo en dan moet je verder het echte werk nog gaan doen........ Je bent al kapot voor je echt gaat beginnen, dit kunnen ze toch niet zo laten doorgaan?

Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat het nu heel snel op gang komt en ook heel snel allemaal voorbij is. Dan kun je eindelijk gaan genieten van je beebje!!

Liefs en sterkte Daniëlle 40w3d

Meid wat vervelend.
Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.
Maar hoezo dat de vliezen gebroken worden onder een ruggenprik???
Dat doet tenslotte helemaal geen zeer en die breinaald is tenslotte een stuk dunner als die vingers die strippen??!!!!!

Terug
Bovenaan