update bloedverlies!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden..nou ik heb de afgelopen nacht niet gebloed!!!
ben vanmorgen naar de huisarts geweest en ze heeft gekeken of mijn baarmoedermond open of dicht was!!Maar ze kon nog niks ziendus nog niks opgeschoten!!
heb vandaag ook heel weinig bloedverlies gehad!!Ook geen stolsels ofzo!!wel af en toe een beetje een raar gevoel in mijn buik...zeg maar net alsof je heel nodig moet poepen!!(sorry voor mijn taalgebruik)
Maar ja de huisarts zegt ook het kan nu heel weinig zijn en morgen weer heel beel..dus ik weet niet wat ik denken moet!!
heeft iemand hier ervaring mee???
En ik heb zon last van jankbuien...maar ik durf me niet meer zwanegr te voelen omdat ik zo bang ben om teleurgesteld te worden
Liefs Miranda

Ik heb zelf geen ervaring met bloedverlies tijdens een zwangerschap.
Wel ken ik iemand die haar hele zwangerschap bloedverlies heeft gehad, en uiteindelijk een gezonde zoon heeft gekregen.

Het kan dus alle kanten op gaan.

Ik wil je heel veel sterkte wensen, en ik hoop dat je uiteindelijk toch goed nieuws krijgt.

Liefs Mickey

Hoi Bedankt voor je reactie!!
Weet je wat ik nu zo vreemd vind...Ik heb helemaal geen last ven hele erge buikpijn ofzo!!ik zag het maandag middag ook plotseling toen ik moest plassen maar had geen krampen ofzo..Ik heb af en toe wel een klein steekje ofzo maar niet dat het zeer doet!!en als het toch een miskraam is dan bloed het toch langer dan 3 dagen neem ik aan???
Maar ja ik weet ook dat het morgen of overmorgen zo weer erger kan worden!!
De ene keer is mij bloed helder en de andere keer gaat het meer naar de bruinere kant!!
Ik heb ook gewoon een heel dun inlegkruisje in en daar kan ik het zat mee opvangen..
Ik ben normaal heel heftig ongesteld en ook veel buikpijn maar dit heb ik nu niet!!!
pff ik weet et echt niej meer hoor!!
Liefs Miranda

Hallo Miranda, ik zal voor je duimen dat het goed is gegaan! Ik heb er geen ervaring mee, dus kan ik er verder niks zinnigs erover zeggen. Ik    voor je!!