update bloedverlies!!

hoi mickey ik ben nu 5 weken..
Ja ik ben gister bij de dokter geweest en die heeft met zon eendebek gekeken maar ze zei dat ze niets kon zien dus mijn baarmoedermond kon ze niet goed zien!!
Ik moet volgende week woensdag weer komen bij de dokter!!
Maar wat ik zo raar vindt is dat ik niet zo veel heb gebloed als een menstruatie en dat ik nu al helemaal niet meer bloed dus dan heb ik maar een dag of 3 gebloed..ik neem aan da een miskraam toch langer is met bloeden???

Hoi miranda,
ik heb bij mijn eerste zwangerschap wel bloedverlies gehad en schrok me natuurlijk rot.
heb het ook een paar dagen gehad en naderhand nooit meer.
als je zwanger bent dan bloed je vanbinnen wat sneller dan anders.
probeer de moed erin te houden meid tot je de echo krijgt.
wanneer krijg je die eigenlijk?
gr lisette

Volgens mij klinkt jouw verhaal best wel hoopvol.

Zolang je geen bloedverlies hebt, of in ieder geval niet noemenswaardig, en je hebt geen krampen zou ik proberen me nuiet al teveel zorgen te maken.

Het is natuurlijk makkelijk gezegd voor iemand die niet in jouw schoenen staat, maar ik hoop echt dat alles goed is en probeer het van de positieve kant te bekijken.

Nog een weekej wachten en dan mag je weer naar de dokter.
Ik zal voor je  dat alles goed is.

ik kan met ongeveer 3 weken een echo krijgen!!
Maar hoeveel bloed had jij dan???en had jij ook 1 of 2 keer een beetje stolsteltjes??
ik heb dat 2 keer gehad!!maar ja ik vindt het zo raar dat ik nu niet meer bloed en ook geen krampen maar ja ik zal toch moeten afwachten

Een vriendinnetje van mij heeft ongeveer 3 weken gebloed aan het begin van de zwangerschap en heeft 2 mnd geleden een gezonde dochter gekregen, dus het hoeft niks te betekenen, maar ik snap je onzekerheid wel!!

Liefs Pink

Hoi Miranda,

Snap dat je je ongerust maakt maar het hoeft natuurlijk niets te zijn. Ik heb zelf tot ongeveer in de 19e wwk elke keer wat bloedverlies gehad en ben inmiddels 37 weken zwanger en hij doet het uitstekend.

Wil je heel veel succes en sterkte toewensen en hopelijk hebt je straks meer duidelijkheid over de oorzaak.

Liefs Fruit Girl

He meis,

Wat een vervelende toestand he?
Misschien een schrale troost, ik heb tot 20 weken bloedverlies
gehad. En ben  toen toch  bevallen van een kern gezonde
zoon.Dus het komt wel vaker voor. Ik had ook geen krampen.
Maar was zo bang dat het fout zou gaan.
Nu is mijn zusje zwanger en heeft ook regelmatig bloedverlies.
Zij is nu 17 weken zwanger, verleden week een echo gehad.
Alles was goed. Alleen de placenta ligt voor de moedermond.  Ik hoop dat alles  ook goed mag blijven gaan bij jouw,

Ik  wens je veel sterkt en kop op he meissie.

doeg smaartje

He Engeltjuh,

Ik moet je helaas bekennen dat ik er wel ervaring mee heb.
1e keer flink bloedverlies (5 dagen flink ongi), geen buikkrampen, alles was weg.
2e keer, weinig bloedverlies (2 dagen een beetje), geen buikkrampen, er zat nog vruchtje met juiste afmetingen etc, 2 weken later echo waarop vruchtje niet genoeg gegroeid was tov vorige echo en geen hartje zichtbaat, door curettage weggehaald.
3e keer, weinig bloedverlies, geen buikkrampen, 1e dag vruchtje verloren (zat op wcpapier), dag erna bloeding flink doorgezet (nog 4 dagen geduurd).

Het wil dus allemaal niet zoveel zeggen. Het kan goed gaan (vriendin is nog 3 keer flink ongi geweest terwijl ze al zwanger was) of verkeerd gaan.
Helaas moet je de echo afwachten om zekerheid te krijgen.

Ik wens je heel veel sterkte met het afwachten, want ik weet hoe enorm vervelend dat dat kan zijn, die tijd van onzekerheid. En ik hoop dat toch alles goed blijft gaan en je snel  mag gaan genieten van je zwangerschap!

Liefs,
Dion

Terug
Bovenaan