Update Daan

A

Anoniem

Guest
Hey meiden, even een update.
Had gisterochtend weer zo'n dun streepje op mn CB-test, maar de test bij de huisarts was negatief. Misschien toch loos alarm dus, moet over weekje nog eens testen.
Ik was al half in de wolken afgelopen week, maar nu weer met beide benen op de grond...snik.

Volgens de assistent heeft de HA gezegd dat ik geen bloedtest kan doen omdat die niet meer bestaat. Volgens mij is dat niet helemaal maar, maar ja, moet het er nu maar mee doen.

Probeer een week vol te houden en als mn lichaam dezelfde signalen blijft geven dan nog eens te testen. Ik voel me namelijk nog steeds echt zwanger, maar weet nu zeker dat een menselijk lichaam ook je verschrikkelijk in de maling kan nemen.
Kan nog steeds de positieve streepjes niet plaatsen, maar moet helaas gewoon afwachten.

bedankt voor al jullie hele lieve berichtjes en allemaal sterkte.

Liefs,
Daan

Hoi Daan,

sjonge dat is niet helemaal het nieuws dat ik verwachte hoor!!!
Wel raar dat je met CB steeds wel streepje ziet....dat kan toch niet als je niet zwanger bent?? enCB is errug betrouwbaar dacht ik zo...

En nog ff over die bloedtest.....volgens mij kan dat nog wel hoor.
Ik had moest laatst ook bloed laten prikken en had zo'n formulier waarop stond waar ik geprikt voor moest worden en daar stond o.a. ook hcG op!!

Nou weer afwachten dus.....ik hoop echt dat ie volgende week dik positief is hoor!!

liefs Bri

Noh hoe kan dit??

Ik heb echt nog nooit gehoord dat er streepjes ontstaan zonder hcg in de urine. Tsjonge wat zul jij je klote voelen, ik hoop gewoon dat je lichaam gewoon nog erg weinig hormonen aanmaakt, wat me het logischt lijkt, aangezien je toch streepjes had.

Ik blijf iig keihard voor je duimen!!!

liefs janine

Bri en Janine,

bedankt voor jullie lieve reacties. Ik snap er ook helemaal niks meer van en voel me echt waanzinnig klote. Gelukkig bijna weekend.
 Was langzaam aan toch gaan geloven dat ik zwanger was....maar nu weet ik het helemaal niet meer.

Bri, ik dacht ook al dat dat van die bloedtest niet klopte. Misschien wil ie em gewoon niet doen. Waar zou ik dat dan kunnen doen??? Al hoewel....misschien maar beter proberen een weekje geduld te hebben.....
weet het ook allemaal niet meer....

liefs,
Danielle

Hoi dames,

Misschien een stomme vraag, maar wat is een CB-test?
Is dat een zwangerschapstest?

Liefs, Go

Wat zal je balen joh! Ik denk altijd maar zo, een beetje zwanger bestaat niet, dus een streepje is een streepje. Moeder natuur doet soms rare dingen. Die bloedtest bestaat nog wel hoor, heb hem vorige maand nog gehad. (negatief helaas) Sterkte! Groetjes Mootje29

Jeetje meid, wat klote als je eerst denkt dat je zwanger bent, en
het dan gewoon niet meer zeker weet..... Ik leef onwijs met je mee
hoor. Ook al heb ik   nog nooit zoiets meegemaakt.

Nou, doe rustig aan de komende week (tenslotte   kan het nog steeds)
En laat ons volgende week gauw horen hoe het met je gaat!!

Hele dikke kus en knuffels
Annet

ik geloofde het ook al niet van die bloedtest. Mootje waar heb jij em gedaan dan en hoe ging dat?

Ik blijf hopen, misschien stom, maar mn intuitie zegt gewoon wat anders dan die stomme test bij de HA.

bedankt en onwijs lief dat jullie met me meeduimen.
ik dacht altijd een streepje is een streepje, maar kennelijk bestaan ook daar weer uitzondering op.....

Liefs,
Daan

Terug
Bovenaan