Update Daan

Beste Go,
CB is, neem ik aan, Clear Blue.
Handige website trouwens ook: http://www.clearblue.info/nl/

Daan, hoe zeker ik ook het allermooiste voor je hoop, adviseer ik je het stukje te lezen bij leetje een paar pagina’s terug... Daar wordt gesproken over (te) vroeg testen.
Maar... ik las ook eens van iemand die heel lang negatief testte en TOCH zwanger was. Ahhh sorry, ik wilde je niet in verwarring brengen.

Liefs

hoi Toulouse,
je hebt me niet in verwarring gebracht hoor. Juist lief dat je reageert.
Ik kan op zich niet te vroeg getest hebben, want zit al geruime tijd na mn NOD. Ik had na 2 dagen overtijd wel bloedverlies maar anders dan anders en mn temp bleef (en is nog steeds) hoog. daarnaast nog wat symptomen waarbij vooral de vermoeidheid echt opvallend is. Na een week dus getest op zaterdag, toen weer op maandag en tot twee keer toe dus die hele vage streepjes die later wat duidelijker werden. Maar donderdag bij de HA dus negatief. Ik weet inmiddels idd dat een bloedtest wel gewoon bestaat, maar kennelijk wil de HA em gewoon niet doen of zo. Ik probeer het maar een beetje van me af te zetten (alsof dat dat lukt.....not) en dan eind van de week nog eens te testen. Het is gewoon heel raar allemaal, maar ik heb nog steeds wel een ietsiepietsie beetje hoop.

Liefs,
Danielle

Hoi Daan,

Wat erg allemaal . Ik ga voor je duimen dat het toch nog zo is aan het eind van deze week......de week zal wel lang gaan duren voor je, he?!

Sterkte!!!

Groetjes, Tessje.

hey Tessje,
Ik ben wel een paar dagen heel verdrietig geweest. Ik voelde me echt al zwanger en toen donderdag die uitslag negatief was, was het net of het weer van me afgepakt werd. Inmiddels ben ik wel wat rustiger en probeer ik het van me af te zetten en me weer te richten op deze maand. Maar wil voor de zekerheid eind van de week nog wel testen. Mn verstand zegt echter dat het toch vast weer negatief is, alleen mn gevoel werkt nog niet zo mee...hehe.
Komt allemaal goed, op den duur.

Liefs,
Danielle

Hoi Daan,

Ik kan me voorstellen dat je je echt rot hebt gevoeld, ik denk dat dat ook normaal is. Je was toch al bezig om je er op in te stellen dat je mama werd. Gelukkig dat het nu iets beter gaat met je.

Ik heb dat ook, dat je gevoel iets anders zegt dan je verstand. Vervelend is dat, he?! En waar moet je nu naar luisteren? Ik heb altijd het gevoel dat ik heen en weer getrokken wordt tussen twee meningen....

Ik ben benieuwd wat de test aan het eind van de week zegt....laat je het weten?

Groetjes, Tess.

Hallo Daan,

De bloedtest bestaat echt wel HCG in bloed ( bij ons duurt die 55 min)  ( vanaf 1 dag na innesteling ) komt HCG in het bloed . Het duurt een tijdje tot het lichaam een meetbare hoeveelheid   HCG door middel van de nieren in urine laat komen.

De zwangerschapstest met ochtendurine testen geeft het beste resultaat, is het geconcenteerds.

Drink je door de hele dag heel veel meet je minder hcg wordt de test niet positief.

Nanda1977

goedenmorgen dan30,

wat erg he die onzekerheid? wij hebben eerst een test gedaan waarop je dan ook streepjes kreeg te zien, dit streepje was ook niet erg duidelijk. twee dagen later weer een test en weer was het streepje niet erg duidelijk. toen heb ik een digitale cleur blue gehaald. daarop krijg je duidelijk in letters te zien; zwanger of niet zwanger....
misschien iets voor jou....
ik wil je geen hoop geven maar de symptonen die jij opnoemt, zou je toch zeggen... zwanger...
zou zeggen sterkte, en ook al is het makkelijk te zeggen, probeer er niet te veel aan te denken...

liefs teddybeer

Hoi Danielle,

Ik weet helemaal hoe je je voelt.
Ik heb het ook, voel me zwanger, maar geen positieve test.
Hou vol, en heb geduld (ook al is het moeilijk)

Liefs, Go

Terug
Bovenaan