UPDATE DEAN HIJ LIGT IN HET ZIEKENHUIS

A

Anoniem

Guest
Vanmiddag kreeg dean de sonde voor de ph meting geplaatst een ramp gillen gillen en gillen en toen hij eenmaal zat mochtan we naar huis.Tja na huis na 1 etage naar beneden te zijn afgedaald trok hij hem  er al uit.Toen hebben we ons bij de kinderpolie gemeld en die hebben een bed geregeld dean moet tot morgenavond blijven .Hij ligt aan allebei de armpjes en beentjes vast gebonden en snapt er niets van.Zo ik houd het kort want mijn mannetje heeft mij afgelost zodat ik thuis wat spulletjes kan halen en ga nu weer terug.

Ow wat sneu! De tranen springen me in de ogen als ik lees dat ie vastgebonden moet liggen. Zou gek worden als ouder als dat Lydia zou gebeuren (en zij ook...). Heel veel sterkte gewenst, en verwen je knulletje maar lekker!
Dikke knuffel van Lydia en Rianne

jemig wat sneu... ik krijg het er al benauwd van als ik alleen maar denk aan dat kleine jochie dat daar zo ligt...

ik wens je veel sterkte!

liefs Jenneke

Jeetje mikkie zeg hé.
Heel erg veel sterkte en we hopen dat het voor Dean (en jullie) snel voorbij is.
Ach arm jochie

Pauline

He meissie,

Wat akelig lijkt me dat, je kindje helemaal hulpeloos zien liggen op zijn bedje en je weet dat het beter voor hem is, maar je gevoel zal heel iets anders zeggen.
Ik hoop zo voor jullie en voor Dean dat dit het laatste onderzoek is en dat er snel een oplossing komt voor zijn probleempje.

Heel veel sterkte de komende uren en knuffel hem ook even van ons.

Groetjes en een hele dikke knuffel

Jolanda, Jorick en Milan

Oh gatsie wat moet dat erg zijn voor jullie!! Heel veel sterkte!!

'Gr. Natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan