UPDATE DEAN HIJ LIGT IN HET ZIEKENHUIS

och germ wat een arm schaapje, vind het echt zielig voor hem en voor jullie...ik zou er aan onder doorgaan als mijn mupke nu in   het ziekenhuis lag..

Heeeeel veel sterkte ermee!!

Liefs lonneke

Tsjee wat zal je je machteloos voelen en graag zijn plaats in willen nemen. De kleine snapt natuurlijk ook nog niet wat er aan de hand is. Wel kan je het hem zoveel mogelijk uitleggen en tegen hem praten, ze schijnen meer te begrijpen dan wij denken.

Heeeel veel sterkte en hoop dat hij snel weer naar huis mag en beter wordt. Een dikke knuffel voor dean,

O wat vreselijk moet dat voor jullie zijn. Dat hij moet blijven is één ding, maar dat hij ook nog vastgebonden moet liggen! Het is natuurlijk voor zijn eigen bestwil, maar toch, hij snapt het niet, zoals je al zegt!

Sterkte hoor!

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Arme Dean....!
Veel beterschap jochie!

Liefs,

Tessie & Finn

Ach gos arm ding! Je weet dat het beter voor hem is, maar toch....zou je er liever zelf liggen!
Knuffel hem maar flink van ons en we duimen voor jullie dat ie snel weer is opgeknapt!

Dikke knuf van Cissy en Fabio

Arm manneke,.. én ouders!!
Het is altijd zo hartverscheurend als je je kleine zo moet zien..
Heel veel sterkte en beterschap!!

Esmé mv kay

Ah god wat een ellende meid, uiteraard weet je dat het voor zijn bestwil is maar kan me helemaal voorstellen hoe naar jij en je man zich moeten voelen. Ik hoop dat het allemaal snel voorbij is en dat jullie kleine kereltje zich een stuk beter voelt als al dit nare gedoe achter de rug is.

Veel sterkte, ilja

Terug
Bovenaan