Update Dion

Helemaal te wauw!!!! Op naar de volgende stap!!

gr mama van MD

He dames,

Super bedankt voor die lieve reacties van jullie! Doet erg goed te weten dat jullie zo enorm met ons meeleven. Ik begin  bijna te geloven dat het dit keer echt goed mag blijven gaan.
Mama van MD: je hebt helemaal gelijk: op naar de volgende stap: volgende week vrijdag echo nr.3 met 8w6d!

groetjes,
Dion

Fijn dat het goed gaat Dion, ik heb echt voor je geduimd. Gelukkig loopt het allemaal voorspoedig. Ik ben super blij voor je.

liefs talke

Hallo dames,

Afgelopen vrijdag weer een echo gehad en (ondanks de bloedingen vorige week) was alles goed!! Ons wondertje was flink gegroeid en zwom lekker heen en weer.

De echoscopiste heeft nog even gekeken waar de bloedingen vorige week vandaan kwamen en naast de vruchtzak zit idd een donkere vlek (oud bloed). Die heeft zich waarschijnlijk vorige week gevormd en zorgt steeds voor druppels bloed als ik naar het toilet ga. Kan de komende tijd zich dus nog vaker voordoen, maar we weten nu dat we ons er idd niet druk over hoeven maken. Overigens toen we die donkere vlek aan het bekijken waren, draaide ons hummeltje zich net zodat ie van de voorkant zichtbaar was. Snel nog een echofoto gemaakt. En met hoofdje, lijfje, en de stompjes voor de armen en benen leek het net een gummybeertje! Er zit nu dus een gummybeertje in mijn buik :) hahahaha Echt leuk om te zien. Mannetje had zoiets van: tjee, er zijn al armpjes en beentjes zichtbaar en dat terwijl het nog maar zo klein is!!

Deze week geen echo omdat we nu terug moeten naar de gyn en die is nu op vakantie. Daarom volgende week dinsdag weer een echo (met 10w3d)

Mijn moeder is vrijdag geweest om lekker samen te gaan shoppen (moest nog nieuwe kleren hebben voor het feest van mijn schoonouders zaterdag). Had voor de opa's en oma's in wording een dubbel fotolijstje gemaakt met een gedichtje in de ene helft en de echofoto van vrijdagochtend in de andere kant. Mijn moeder vloog me om mijn nek en begon eens lekker te huilen van blijdschap! Mijn schoonouders waren zaterdag 40 jaar getrouwd dus ook hen hebben we erg blij kunnen maken met het nieuws dat hun 1e kleinkind onderweg is :)

groetjes,
Dion

Hoi Dion,

Super dat alles goed is!

Iedere keer als je wat bloedverlies hebt is het toch weer extra spannend! Maar gelukkig betekent bloedverlies inderdaad niet altijd dat het mis is. Ik heb zelf behoorlijk wat bloed verloren tussen de 5e en 7e week en inmiddels ben ik al weer bijna 17 weken zwanger!

Geniet er maar lekker van!

Liefs Sanneke

Hoi Dion,

Wat heerlijk voor je dat alles weer goed is, en ook fijn dat nu duidelijk is waar het bloedverlies van daan komt!! ben je vast weer een stuk gerustgesteld.

Geniet lekker van je zwangerschap!! het gaat zo verschrikkelijk hard opeens.
Ben vandaag alweer 20 weken, alweer de helft!!!

groetjes,

Suus

wat heerlijk voor je dat alles nog goed is!!! Ik ben oprecht heel blij voor je en inderdaad.....op naar de volgende stap!!

Nog even en je bent de 12 weken echt voorbij......enne voor je het weet...........(ik kan er over meepraten, ik ben nu alweer 29 weken, het gaat echt supersnel!)

Geniet er lekker van en je zult nog wel eens onzeker zijn, maar houd de hoop!!!

gr mama van MD

Hoi dames,

Net weer een echo gehad met 10w3d, en ons wondertje was goed gegroeid: nu 3,7cm groot (meting kwam op 10w2d uit dus dat is heel erg netjes). Daarna nog bij de gyn geweest en die vond het bloedverlies wel erg raar. Op de echo is ook goed te zien dat er een hele vlek bloed buiten de vruchtzak zit. Dus gelukkig heeft ons wondertje er geen last van, maar ze weten niet waar het wel door komt. Het kan zijn van de bloedverdunners als ik die aan het slikken ben, maar ja dat weet ik dus niet zeker. Het kan ook een placebo zijn en dan moet er een andere oorzaak zijn. Maar goed, de gyn wil me volgende week dinsdag weer zien, voor echo nr 5 met 11w3d. Ik vind het niet erg hoor om ons wondertje dan weer te zien ;-) wat een straf haha echt niet!!

Mis ik wel weer een halve dag op het werk dus ik ga mijn ADV-dag toch maar elke week als halve dag opnemen ipv een hele dag elke 2 weken.

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan