Update---> door naar ivf

Hey meiden,

Hier 4 dagen over tijd en negatieve testen...nog steeds...

Net evaluatie gehad van de eerste 3 keer iui. Er is niets bijzonders gemeld wat betreft de behandeling, medisch gezien dan. De arts vertelde dat als je de eerste 3 keer niet zwanger bent, je kansen de andere 3 keer toch wat lager liggen. De keuze was helemaal aan ons. Wij hebben ervoor gekozen om door te gaan met ivf. Ook omdat we allebei het gevoel hebben dat iui voor ons niet gaat werken.

De volgende cyclus is er nog geen ivf, eerst krijgen we nog een informatiegesprek over de hormonen die ik ga slikken ed, de cyclus daana (zal in mei of eind april zijn), gaan we starten.

Het moet allemaal nog even bezinken...

Liefs Daisy

Poeh... Inderdaad even laten bezinken,
En het is ook niet niks om ineens in een ivf traject te zitten..

Ik wil je/jullie iig heel erg veel moed en kracht wensen met de tijd die jullie wacht.
Uiteindelijk krijg je er iets prachtigs voor terug :)

Liefss

Wat fijn dat ze de keuze aan jullie hebben gelaten zeg!. Dan hoef je niet nog eens 3 keer een IUI om door te kunnen. Het wordt natuurlijk wel een heel heftig traject. Maar als je gevoel daar beter bij is en jullie er allebei achter staan, heb je de juiste keuze gemaakt. Had ze nog wel een verklaring voor die positieve testen van vorige week? Hebben ze nog bloed geprikt of een echo gemaakt? Of is je lichaam van slag door de IUI's?

Sorry lees net je update van het andere forum. Nog even afwachten dan. Stiekem blijf ik nog hopen op een positieve test. Maar kon niet vinden of ze nou een verklaring daar voor had?

Heb daar net een stukje over neergezet op de andere topic. :)
Het komt erop neer dat de testen van kruidvat ook op lh kunnen reageren en ik ws een late eisprong heb gehad.

X

Klinkt logisch en volgens berekeningen zou het kunnen kloppen. Ik zit dan komend weekend pas met mijn nod ipv afgelopen maandag.

We wachten nog maar even af...

Ivf wordt idd zwaar, maar in d iui hebben we gewoon vertrouwen meer. Nu maar hopen dat de ivf ons meer geluk gaat brengen!

X

Ach, meis. Wat een achtbaan weer, he.... Waarom toch?! We hebben net onze eerste IVF achter de rug, het is behoorlijk pittig. Maar als je samen een goede basis hebt, kom je daar wel doorheen. Heel veel succes en sterkte de komende tijd!

Liefs Anna

Ha meis, wat een berichten zeg! Ik hoop zó dat er d.m.v. IVF een prachtig klein wereldwondertje bijkomt. Het is jullie zo vreselijk gegund!
Ik heb Jasmijn inmiddels leren duimen, dus wij duimen er lustig op los!

Veel zoenen van Marieke en Jasmijn!

Terug
Bovenaan