Update---> door naar ivf

Ik ben vooral blij dat we zelf de beslissing hebben mogen nemen, hoewel daar eerst juist bang voor waren! Die angst bleek meer voort te komen uit onwetendheid van percentages. Op het moment dat de arts met de percentages kwam, was de beslissing helemaal niet zo moeilijk meer.
Waarschijnlijk dat we eind april/begin mei met de eerste poging gaan starten.

@star, onze basis is gelukkig heel goed samen. W hebben echt het gevoel dat we samen ene persoon zijn wat betreft het zwangerworden, we zitten echt goed op een lijn en kunnen er goedover praten. Dat scheelt de helft!

@marieke, duim er lekker op los samen! ;-) Is alles verder goed met Jasmijn, ondanks de wat moeilijke start?

Liefs Daisy

Ha meis,

Goed om te lezen dat jullie je er goed bij voelen en zó op één lijn zitten. Dat is nu en straks heel belangrijk.

Met Jasmijn gaat het op zich goed, maar we weten totaal niet wat de toekomst gaat brengen. Ze heeft een heel bijzondere chromosoomafwijking, waarvan de artsen niet weten wat daar de impact van zal zijn. Het kan alle kanten opgaan, maar er is best een grote kans dat ze een verstandelijke beperking gaat hebben of andere (ontwikkelings)achterstanden. Heel pittig allemaal. Daarnaast heeft ze 16 april een ingrijpende operatie aan een dichte schedelnaad. Brr, zie er heel erg tegenop.

Maar verder gaat het heel goed. Jasmijn is echt een enorme schat en een heel makkelijk meisje. Ik ben echt stapelverliefd op haar!
Zit je op Facebook? Dan kun je foto's van mijn kleine meisje zien. Je kunt mij eventueel vinden via Marieke Salah-van Dam.

Maar goed, net als jullie hebben wij nog wel wat hobbeltjes te nemen.
Meis, wij blijven duimen en ik blijf je volgen!

Veel liefs, Marieke

Fijn dat het goed gaat! Die operatie lijkt me ook erg spannend, zeker omdat het om zo'n klein kindje gaat!
Wat de toekomst brengt, is idd nog even afwachten, maar met de liefde voor haar zit het goed! Dan komt de rest vanzelf, hoor!

Zal je opzoeken op facebook, gezellig en ben benieuwd naar de foto's!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan