update;flink geschrokken terug uit zh.

Hallo dames,
Ik was even niet aanwezig hier want heb vanaf vrijdag in het ziekenhuis gelegen,ik ben sinds  gisteravond  weer thuis.
Tjonge,wat zijn wij geschrokken zeg!
Donderdag ochtend voelde ik me niet zo lekker en had het wat benauwd.
Maar goed,ik ben ik en ben gewoon aan het werk gegaan.
ook daar had ik het behoorlijk benauwd en ik was blij toen ik eindelijk vrij was.
Om 15.00 heb ik de oudste uit school gehaald en toen werd het steeds erger.
Heel benauwd had ik het en ik had pijn tussen mijn schouderbladen.
Tegen  kwart voor vijf  toch even de ha gebeld,de assistente vond het ook vreemd en vroeg of ik vóór vijf uur daar kon zijn.
Dat lukte natuurlijk nooit,de oudste had twee vriendjes te spelen dus voordat ze opgehaald zouden zijn en dan nog richting de dokter,was het minstens half zes.
Ik moest dan maar gelijk de volgende ochtend komen.
's morgens heb ik al vroeg mijn moeder gebeld of ze kon komen want ik was zo benauwd en lichtelijk in paniek.
Een moeder van school heeft de oudste meegenomen en bij school afgezet.
Toen naar de huisarts en voordat ik het wist waren we onderweg naar het zh!
Een rontgenfoto later werd alles duidelijk,ik had een klaplong!
Direct opgenomen en een drain geplaatst(au).
Na een paar dagen met een drain in mijn lijf  en veel pijn nu eindelijk weer thuis!
Zo,nu lekker bijlezen.
Ik heb jullie toch wel gemist hoor!
Groetjes Tanja.

Hiya Tanja,

Meid wat een schrik, hoe kom je nou in hemelsnaam aan een klaplong? Blij te horen dat het nu weer wat beter gaat. Een drain in je lijf lijkt me helemaal niks, klinkt pijnlijk. Doe het rustig aan hoor de komende tijd. Veel beterschap.

Ajuus, ilja

Ik weet niet hoe het gekomen is,gewoon zomaar!
Ik stond op van de eettafel en bám,ik kreeg het benauwd,met een stekend gevoel op de borst en tussen de schouderbladen,that's it!
Heel vreemd dat dat zomaar kan gebeuren hoor!
Groetjes Tanja

Wel eng hoor! Dat zijn ook de symptomen van een hartinfarct. Wil je de volgende keer svp meteen een arts bellen? Het kan wel eens iets ernstigers zijn!
Liefs Nelleke

Jeetje, da's behoorlijk heftig! Wat ben jij een bikkel zeg, dat je daar nog een nacht mee bent doorgekomen... Veel sterkte met je herstel!

Groetjes,
Myrna mv Isis

Terug
Bovenaan