update;flink geschrokken terug uit zh.

Heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes!
Dat doet me goed,ik ben echt heel erg geschrokken.

Ik had inderdaad eerder de ha moeten bellen,dat weet ik zelf natuurlijk  ook wel,maar dat is achteraf.
Op dat moment viel het, in mijn optiek tenminste, nog wel mee,alleen 's ochtends,toen kreeg ik wel in de gaten dat er iets helemaal fout zat.

Waar het vandaan komt kan niemand zeggen,ik dacht ook altijd dat je een klaplong kreeg door een ongeluk oid.
Nee dus,die kan spontaan ontstaan.
Ik ben alleen niet   de 'gebruikelijke' spontane klaplong patient.
Spontane klaplongen komen veel voor bij lange slanke mannen.
Nou,ik ben geen man(toch?),wel slank maar weer niet lang.
Het komt dus niet zo vaak voor bij  een vrouw  van mijn leeftijd.

Pijn heb ik nu eigenlijk niet,sinds de drain eruit is heb ik nauwelijks pijn gelukkig.
Vervelend is wel dat ik weinig mag doen.
Geen huishoudelijk werk(ooh,das erg...haha),lopen en fietsen langzaam opbouwen,niet tillen etc.
Ik mag bijv.Delano niet tillen,dat is natuurlijk heel vervelend en lastig.
Maar gelukkig hulptroepen genoeg hier,haha.
Bedankt allemaal voor alle lieve woorden!
Liefs Tanja.

Jemig meid!! Dat is idd schrikken!

Volgende keer wel beter naar je lichaam luisteren hoor en eerder gaan!! Is niet altijd makkelijk als je kinderen hebt, maar je hebt maar 1 lichaam!

Sterkte!!

Groetjes, Marieke

Goh meid, wat een toestand zeg.  Moet je nu de rest van je leven duidelijk ergens rekening mee houden of is dit in principe iets eenmaligs geweest. Ik hoop dat je snel weer de oude zult zijn.

Groetjes Fonske.

@Fonske; Het blijft een gevoelige plek en ik mag  nooit duiken onder persdruk bijvoorbeeld(aij,daar gaat mijn hobby).
Nooit meer roken,dus ben per direct gestopt,nu al een week dus!
Roken heeft de klaplong niet veroorzaakt waarschijnlijk,maar blijven roken vergroot de kans op herhaling aanzienlijk.
Verder mag ik na een herstelperiode van ongeveer 6 weken alles weer doen,op de bovergenoemde dingen na dan.
De kans is aanwezig dat het weer gebeurd maar daar ga ik me niet druk om maken,wie dan leeft....
Groetjes Tanja.

Terug
Bovenaan