Update....follikel echo 2

A

Anoniem

Guest
Hai lieve meiden,

Weer even een update betreffende ons IUI verhaal.
Vanochtend weer naar ziekenhuis geweest en weer een echo gemaakt, zowel inwendig als uitwendig en de arts zag wel eitjes van zo'n 17mm..... Ze heeft ons heel goed uitgelegd hoe het straks zal gaan en ook hebben wij met haar gesproken over een eventuele overstap naar een ander ziekenhuis. Dat was geen enkel probleem en ze begreep het heel goed en zei: "Doe waar je je goed bij voelt"

Gelijk weer bloed laten prikken en net belde ze dat de follikel(s) nog erg jong zijn en dat de IUI waarschijnlijk wel over het weekend wordt getild.....Zondag moet ik weer bloed laten prikken (dat kan dan wel op zondag) en aan de hand daarvan gaan we verder kijken.

1) Of maandag de IUI
2) Of maandag nog een echo en een Pregnyl spuit en dan dinsdag de IUI.

Het wordt nu wel heel spannend! Ben wel blij dat ik morgen even een dagje kan gaan werken want ik ben hier nu al 3 dagen non-stop mee bezig dus even de gedachten verzetten en dan zondag weer verder......

Fijne dag meiden en bedankt voor al jullie lieve en bemoedigende berichtjes gister!

Liefs Lynn.

Hier vanuit het zh bed leef ik met je mee. Ik hoop dat jullie snel tot actie over kunnen gaan.......

Werkse morgen!

Meid, wat doe je toch allemaal daar in dat ziekenhuis? Hahahaha! Jij ook heeeeeel veel sterkte! Ik denk aan je!

Wat fijn dat het dan in ieder geval niet op zondag wordt ;-) Dan hoef je je nog even niet bezig te houden met een evt overstap naar n ander ziekenhuis.

Succes meid!!

Spannend meid

Leef met je mee,

Liefs en een dikke knuffel

Spannend meid, ik ga duimen dat t maandag lukt en raak is!!

Ha die Lynn

ooohh zeg 'gelukkig' niet op zondag! Ik heb echt aan je zitten denken!

Wat fijn dat jullie je 'gehoord' hebben gevoeld! Dat is zo fijn en zo belangrijk!!!
Gelukkig hebben jullie alle vragen kunnen stellen!

Nou op naar na het weekend dan!

Liefs

jeetje er gaat nu wel een vaartje in! spannend..
succes ermee

Terug
Bovenaan