Update....follikel echo 2

Geukkig dat het over het weekend heengaat, nu hoef je niet a la minute te beslissen over je overstap, maar voor de volgende keer pas. (Die hopelijk niet nodig is;-)

Probeer je de komende dagen even te ontspannen, zo lang onder zware spanning is niet echt goed voor je. Maar ik snap dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Slaap je inmiddels wel weer een beetje?
Sterkte hoor met alles.
Wenser

Fijn zeg! Eindelijk wat beter nieuws dan de iui op zondag, haha!

Liefs Daisy

Wat ik me eigenlijk afvraag, krijgen jullie dinsdag de iui als je maandag pregnyl krijgt?
Mij is verteld dat je 40 uur na de pregnyl je eisprong krijgt en dat er daarom bij ons altijd een dag tussen zit. Wij krijgen de iui op het moment van de eisprong.

Succes, zal maandag keihard voor je duimen!

Liefs Daisy

Hey meiden,

@wenser: morgen helaas weer naar het ziekenhuis dus even geen rust maar het geeft niet, we houden voor ogen dat het voor een mooi doel is want dat is ook zo! :)

@Daisy: nee, maandag pregnyl en dan dinsdag IUI of zonder spuit, maandag de IUI.

Fijn weekend! Liefs

Sorry Daisy, ik begrijp je helemaal verkeerd!
Zoals ik het hier boven heb opgeschreven, zo is het ons verteld maar goed.....er veranderd wel meer de afgelopen dagen ;-) Eerst morgen maar weer naar het ziekenhuis en de uitslag weer afwachten....

Liefs!

Terug
Bovenaan