Update Gabriël (& Marieke)

Ik mocht zomaar vandaag al komen! Vanmorgen om 9 uur werd ik gebeld dat er een lange afspraak was komen te vervallen en of ik vandaag al wilde komen.
En wat was het fijn, ik ben zo blij met de dames daar :) (daarom was ik natuurlijk ook bij hun gegaan haha)
Ze heeft een inwendig onderzoek gedaan en alles is in orde! Ik voel me zo'n stuk beter nu, geen angst meer voor ontstekingen of nare dingen. Verder zei ze ook dat ik hun altijd mag bellen, zelfs als ik over een half jaar ineens nog een vraag heb over mn zwangerschap, bevalling of kraamtijd ;-)

Bij het CB was het een beetje gek vanmorgen. Had niet het idee dat de arts zich had ingelezen over Gabriël, die wist bijv niet eens dat hij te vroeg was geboren en vond hem wel erg klein voor een kindje van bijna 2 maanden... Goh zou je denken :p
Ze vonden hem ook ineens te klein voor de prikken dus die krijgt hij volgende week (al is er op zo'n 100-200 gram na niet echt een verschil dan met nu, maar oke)

Fijn dat je lekker hebt geslapen Marieke, ik hoop dat ik me daarbij mag aansluiten binnenkort ;-)

Liefs!
 
@Mriek85
Mijn eerste was met 36 weken geboren. Reden onbekend. Ik heb toen 3 weken gevloeid, een week niks en toen heel heftig ongesteld.

Mijn verloskundige verwachte dat de tweede nog eerder zou komen. Maar niks was minder waar. Silke is geboren met 39w3d. Ik heb 3 weken gevloeid en ben tot nu toe nog niet ongesteld geweest.

Het enige waar ik me zorgen om maak is, de 'schade' van de knip. Ik heb tussen mijn vagina en anus echt een rare vleesbult zitten, die ook echt irriteerd als ik een spijkerbroek draag en soms zelfs een klein beetje bloed. Eerlijk gezegd durf ik niet eens op de fiets te stappen :S Maar helaas kon mijn zes-weken controlle pas met 9 weken plaatsvinden. Alle andere data dat zij konden kon ik niet ivm ziekenhuis en cb bezoeken met Silke :S Hoop niet dat ik uitgerekend dan ongesteld wordt, want zou het wel fijn vinden als ze er even naar kan kijken.

Bij de eerste had ik een subtotaalruptuur (veel meer hechtingen dus) maar nooit van iets dergelijks last gehad.
 
Geef jij ook BV?
Mij werd namelijk steeds verteld dat als je BV geeft je vaak langer vloeit na de bevalling (zo'n 6-8 weken) en dat het vaak lang duurt (tot zelfs wel 6 maanden) voordat je dan weer ongesteld wordt.
Mijn VK zei dat dat inderdaad kan maar dat het toch echt altijd wel heel verschillend is van vrouw tot vrouw (net als uiteraard de zwangerschap en bevalling).

Ik hoop dat je snel terecht kan voor de vleesbult. Dat lijkt me echt heel naar. Ik heb zelf maar weinig schade gehad (minimale scheurtjes aan mijn binnenste schaamlippen), maar het lijkt me ontzettend vervelend als je niet gewoon een spijkerbroek kan dragen of kan fietsen.

Gabriël heeft overigens vannacht in zijn ledikantje geslapen! En ik dus ook lekker in bed! :-D
Hij heeft geslapen van 23:45 tot 03:55 - van 04:45 tot 08:15 en ligt en nu alweer bijna een half uur in :)
Gisteravond en vannacht had hij het wel even nodig om te huilen voordat hij in slaap viel (tot ergernis van mijn vriend die een kussen op zijn hoofd drukte haha!), maar toen ik hem daarnet terug legde heeft hij alleen 5 minuutjes een beetje geprutteld en gekke geluidjes gemaakt :)

Mama is heel trots!

Veel liefs,
Marieke
 
Hé Mariek,

Wat een supergoede berichten over je mannetje! Ik hoop zó dat alles wat jullie nu veranderd hebben echt blijkt te werken en je een heerlijk rustig en lekker slapend mannetje hebt. Gabriël blij, mama blij en papa geen moordneigingen meer, haha!
Ik ben trots op jullie drietjes en heb echt bewondering voor de manier waarop jullie de afgelopen pittige weken hebben doorstaan!
Ik zeg nog steeds: Mariekepower, haha!

Dikke kus, Xxx
 
Haihai :)

Ja, hij doet het heel goed en groeit echt als kool. Begin me steeds meer te beseffen dat deze tijd heel snel voorbij zal zijn. Voor ik het weet issie 18 en wil hij het huis uit ;-)
Maar goed daar zijn we nog niet gelukkig ;-)

Hij is morgen 8 weken en het gaat echt steeds beter en beter. Hij slaapt in zijn eigen bedje, drinkt nu 6x 125 en das nog steeds voor het overgrote deel gewoon BV! Hij heeft gisteren voor het eerst dikke tranen gehuild en is met mij onder de douche geweest (als je dat nog niet hebt gedaan, het is echt heerlijk, lekker zo dicht tegen je aan onder het warme water). Hij lacht steeds meer en wordt zich er volgens mij ook steeds meer bewust van. Ook kijkt hij ons steeds vaker aan als we tegen hem praten, zo leuk :-D
Ook lijkt hij steeds minder last te hebben van de reflux, alleen wel weer meer moeite met poepen en daarbij dan nog wat krampjes waar hij last van heeft.

Maar inderdaad Marieke... Geen moordneigingen meer! Hahaha! :p
Mariekepowerrrrrr! ;-)

Veel liefs en dikke knuffels,
Marieke
 
Terug
Bovenaan