Update: hier nog steeds niets...

Geen ongi en daarnet ook nog geen positievetest...

Gisteren wel een kleurtje bij afvegen, maar dat was ook alles. Verder helemaal niets qua bloed enzo. Wel nog steeds een ongi gevoel, maar daar loop ik nu al een week mee.

Verder ook helemaal geen tekenen die op een zwangerschap kunnen wijzen. Geen pijnlijke boobies, geen misselijkheid, helemaal niets!

Intussen 5 dagen te laat, maar het kan nog steeds alle kanten op.
Als ik vrijdag nog niet wijzer ben, bel ik de gyn op. Ik heb duidelijk mijn eisprong gevonden deze ronde, dus dan zou ook mijn ongi of een positieve test moeten komen.

Afwachten maar weer....

Hoe is het met de andere meiden die aan het wachten zijn?

Liefs Daisy

Arrrgggg je houdt het wel spannend he. Enne klachten heb je ook niet zo snel hoor. Beginnen bij week 6 zeggen ze (geen idee want ik heb ze helemaal niet, de vorige keer ook niet gehad) Ik blijf duimen!

Net ineens een steepje, maar die telt niet meer. Grrr... was na 20 minuten pas zichtbaar!
Ws. dus een indroogstreepje...

Mijn vriend wil morgen graag testen. Heb nu getest zonder dat hi jhet wist, maar kon mijn eigen nieuwsgierigheid niet bedwingen!

Wie weet komt de streep morgen sneller!!

Pfff.. slecht voor je bloeddruk, haha!

Hoi Daycey,

Wil je geen valse hoop geven, maar bij mijn testen was in het begin ook pas na een half uurtje een héél licht streepje zichtbaar. Heb de test geheel uit elkaar gehaald. Bij het licht gehouden. Maar ook niks in de 1e paar minuten. Pas dagen later. Kocht daarna vaak een test van Clearblue. Al die testen hebben me overigens een vermogen gekost. Ongeduldig typje helaas.

Bleek wel al die keren (3x) zwanger te zijn. Helaas 2x miskraam gehad, maar nu doet de babyboy het prima. Nog 6 weekjes te gaan.

Zal zeker voor je duimen, want volgens mij ben jij hier erg actief op de diverse forums en ik gun je per direct een plekje bij de mamaclub!

Dus duim duim duim!

Liefs,
Anita

Anita, thanx voor je positieve bericht! Dat geeft de burger moed, haha!

Helaas is mijn ongi net keihard doorgebroken, dus toch door naar de volgende ronde... :(

Meis, kan je een hand geven :( Gisteren zere boobies, misselijk, hoofdpijn. Zou 't dan toch? Vanochtend BAM; de rode duivels. Had net ietsje teveel hoop gisteren, dus nu kan ik natuurlijk alleen maar janken (handig als je aan 't werk bent). Hoe gaat het met jou? Had het je zo gegund..... Je bent niet alleen! We nemen vandaag samen een baaldag op. Kom op, meis! Samen door naar de volgende ronde! Dikke knuffel en veel liefs!

@ star, ik voel me nu ook flink klote! Probeerde niet te positief te zijn, maar blijft toch in je hoofd zitten van 'zolang er geen bloed is...' Ook hier zitten de tranen hoog, hoor.

Blegh, en dan straks nog een heftige vergadering ook!

Maar idd, gedeelde smart is halve smart, haha!

Lekker ff klagen en dan weer naar de volgende ronde!

Herkenbaar gevoel helaas. @Daycey, heb ik het goed gelezen dat jij en je partner helemaal onderzocht zijn en ze in principe niets hebben kunnen vinden waarom je nu niet zwanger wordt?

Want als dit het geval is, hoe lang moet je het dan nog zelf proberen voordat er een ander traject wordt ingezet?

Sorry, ik probeer me een btje voor te bereiden op alle mogelijke scenario's ;-)

Terug
Bovenaan