Update: hier nog steeds niets...

@ Roos, bij ons is alles helemaal in orde idd. Vorige maand is bij mij wel een minimale hoeveelheid endometriose weggehaald.
Mijn vriend heeft een zaadtest nog een keer moeten doen. In deze test wordt gekeken of het zaad bewerkt kan worden. Voorheen was deze test niet zo goed.

12 oktober krijgen we daar de uitslag van en horen we ook hoe het allemaal verder gaat.

Nog even spannend dus!

Ik zou me niet teveel voorbereiden op van alles. Laat de onderzoeken en alles gewoon over je heenkomen, dat is voor jezelf het rustigst. Tenminste, zo heb i khet ervaren!

Succes!

Liefs Daisy

Dank je! Ja, ik weet het, maar dat zit helaas volledig vastgeroest in mijn karakter. Soms zie ik hier berichtjes van mensen die al 5 jaar bezig zijn zonder dat er een oorzaak is gevonden en dan vraag ik me af hoe een arts daar precies mee om gaat. Er is toch zoiets als onbegrepen infertiliteit.

Wij weten idd nog helemaal niets en stiekem hoop ik (klinkt erg rot ik weet het) dat het aan mijn vriend ligt. Afgezien van helemaal geen zaad hebben, is dat wat makkelijker te behandelen dan eventuele problemen bij mij. Althans, voor zover ik hier over heb gelezen en ik met mensen heb gepraat die IVF hebben ondergaan.

Ik ga vanaf nu proberen het 'ietsje' losser te laten ;-)

Liefs,
Roos

@daycey en star Shit shit en nog een shit. Volgende keer er nog meer kaarsjes tegenaan gooien. Vanavond een goed potje janken en verboden etenswaren nemen. En een goed glas wijn. Neem een dagje zelfmedelij op. jullie hebben er meer dan recht op.

Lieve Daisy,

Bah... wat ontzettend balen zeg! Ik heb je 'beloofd' dat ik je zou blijven volgen en dat doe ik dan ook trouw. Ik bezoek heel regelmatig 'mijn oude forum'.

Vooral omdat ik zó vreselijk hoop dat je snel zwanger zult zijn. Het is je zo ontzettend gegund.
Ik hoop echt gauw ontzettend goed nieuws te lezen!

Heel veell succes meis. Ik stuur je een hoop geluk en succes toe!

Veel liefs, Marieke

Thanx Marieke! Ik had dit keer echt goede hoop en dan nog niet eens omdat ik van alles voelde wat er niet was... Voel me ff zwaar klote, maar vroegnaar bed en morgne weer 'vrolijk' op.

Heb net een heerloijek witte wijn op met een lekkere homemade maaltijdsalade van zalm, sla, penne, pijnboompitjes en kappertjes...
En zondag hebben we al besloten lekker (thuis) te gaan lunchen met filet enzo. Dat wordt echt een dagje ff samen!

Nog ff doorbijten, de dag is bijna voorbij...

Gaat het weer een beetje? Heb ook aan de wijn gezeten vanavond :) De tranen zijn weer opgedroogd, maar wat duurde de dag lang! Zo lekker douchen en naar bed. Morgen weer een nieuwe dag en het begin van een nieuwe ronde.

Dikke knuf, meis. Veel succes!

Gossie meiden dit is niet leuk... Lig ik in bed, slaapdienst. Denk ik nog ff snel forum checken op mn mobiel en dan lees ik deze klote berichten van jullie..
Lieve daycey en lieve Star toch.... Wat onwijs kut gewoon!!!!!!!!!!! Leef met jullie mee, had het zo gehoopt. Wat een teleurstelling weer!!
Lekker genieten van de wijn. Reep chocolade is ook altijd lekker... Enne die maaltijd salade van Daycey klinkt ook top!

Meiden morgen het hoofd weer omhoog en gaan met die banaan!! Onze tijd komt nog wel! Dat weet ik zeker, de vraag is alleen wanneer....

Heel veel knuffels en liefs vanaf mijn werk, moet slapen wekker gaat om 6u alweer... Bah...

@ star, het gaat inmiddels wel weer, maar het kutgevoel zit er nog wel, hoor! Ben gisteren lekker op tijd mijn bed in gedoken, zo van dan is het snel morgen. Gelukkig wel redelijk geslapen...

@ prinses, thanx voor je knuffels, die zijn altijd welkom!

Terug
Bovenaan