Update HSG en veel tegenstrijdigheden vandaag...

Dankjewel voor de lieve berichtjes!

Nog even @ Marieke... de gyn zei idd ook dat we nu meer kans hebben op een zwangerschap. Vandaar nog de 3 maanden zelf proberen. Valt me nog heel erg mee, want ik had op 6 maanden gerekend!
Misschien worden het er toch wel meer dan 3, omdat het dan precies in de vakantie valt en wij gan 3 weken weg...

@ Anita, de natuurlijke manier blijft idd waar de artsen naar streven.Maar ergens vind ik het ook niet zo heel erg om 3 maanden te wachten. Kunnen we toch weer even laten bezinken wat er allemaal is gebeurd, want sinds december is dat best veel!

Er gaat in elk geval actie komen, een heerlijk gevoel!!

Zit alleen al volop te rekenen of een van mijn eisprongen niet in onze kampweek valt... Zou zonde zijn van die drie keer!

Voel me wel een beetje stom dat ik me daar nou juist druk om maak, terwijl er op dit moment belangrijker dingen zijn...

Liefs Daisy

Ja meis, ik (en alle andere meiden op het forum) snap heel goed dat je je daar druk om maakt... Maar ja, je ei komt zoals het komt. En zaadcellen kunnen in principe een paar dagen leven, dus ook al zou je op kamp zijn, dan nog heb je een kans.

Wat fijn dat die HSG er echt voor zorgt dat je vruchtbaarder bent. Hopelijk is het in de volgende ronde raak.

En ja, is gebeurt nu tenminste wat. Dat is erg fijn.

Succes met alles!

Liefs, Marieke

Hihi, ben druk aan hett rekenen geslagen! Als mijn cyclus 24 dagen blijft, heb ik de zondag voor kamp mijn ei, hihi... En het is pas in juni! Hopen dat mij cyclus voor die tijd is gestopt of iig niet langer wordt!

Jij ook vele succes Marieke!

24 dagen? Is dat niet heel kort? Het is wat hè, al dat gereken (ik moet wel om je lachen hoor... het is zó herkenbaar ;-). Maar ik hoop natuurlijk dat het voor die tijd raak is. De kans in na de HSG in ieder geval weer groter!

XXX

24 dagen is idd aan de korte kant, maar gelukkig niet te kort! Ik heb mijn ei op dag 10, dus gewoon als mijn ongi al een paar dagen helemaal over is.
Vind het niet zo erg, zo heb ik meer kansen in een jaar, :p

We gaan er weer flink tegenaan na mijn ongi van 19 maart! Ik hoef me deze maand niet vertwijfeld te voelen, want zowiezo niet zwanger.

Op naar de volgende!

Terug
Bovenaan