Update hvlily

Hoi allemaal,

Jeetje, dit forum lijkt een beetje uitgestorven...
Ik kon ook een paar maanden niet meeschrijven (er was iets veranderd toen ik mijn gegevens wijzigde), maar nu lukt het in elk geval weer.

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en dat er daarom niets meer geschreven wordt!

Hier is het aftellen wel zo'n beetje begonnen. Ik ben nu 34 weken zwanger en in het ziekenhuis hebben ze gezegd dat ze bij 36 weken een plan gaan maken om de bevalling op te wekken. Dit doen ze omdat de tweeling één placenta deelt en het risico op complicaties op het eind weer toeneemt.

Tot nu toe groeien de kindjes erg goed, ze zitten nog steeds rond de groeicurve van een eenling. Baby A ligt goed 'voor de uitgang' en baby B ligt in stuit, met de voetjes naar beneden (volkomen stuit heet dat geloof ik), maar dat schijnt bij een tweelingbevalling niet erg te zijn.

In huis is nog een hoop te doen aan opruimen, schoonmaken, wassen en strijken, maar ik ben inmiddels maar vast een beetje begonnen. Het is toch een fijner gevoel als je weet dat alles (ongeveer) af is.

Hoe is dat bij jullie? Kamertje klaar, namen en geboortekaartje uitgekozen? En voor sommigen zal het verlof inmiddels ingegaan zijn! Geniet ervan meiden!

Gelukkig hoeven we niet meer in winterjas naar buiten (past ook echt niet meer!) en laat de zon zich af en toe zien, zodat we straks misschien nog met een beetje kleur op ons gezicht in het kraambed liggen. :-D

Allemaal hele goede weken toegewenst!
Groetjes, Hvlily.
 
Hoi!

Ik denk dat de meesten op facebook zitten :)

Spannend joh, over twee weken weet je gewoon meer qua bevallingsdatum. Vind je dat fijn, of juist niet?

Kun je natuurlijk bevallen aangezien kindje A wel goed lig en kindje B niet optimaal? Weet je eigenlijk de geslachten van de kindjes of wilde je dat een verrassing houden?

Mijn verlof gaat officieel per a.s. dinsdag in, maar ik heb afgelopen dondersag afscheid genomen. Had nog overuren, zodoende. Kamertje is klaar, op een schilderij ophangen en kleertjed wassen na. Het geboortekaartje hebben we al een aantal weken af, is alleen nog een kwestie van goede gegevens in vullen. De naam staat al heeeeeel lang vast, we hadden de namen al voordat we zwanger mochten worden.
En jij, hoever ben jij met alles?

Groetjes, Jdw
 
Hoi Jdw,

Ik dacht inderdaad al zoiets, dat er meer activiteit op Facebook zou zijn. Ik heb dat niet, dus leuk dat je toch op dit forum hebt gereageerd!

Ik ben inmiddels bijna klaar. Alles is gewassen en gestreken. Schilderijen moeten inderdaad nog opgehangen worden. Maar daarmee wachten we nog even (bijgeloof), omdat de vorige keer de volgende dag de bevalling begon :)

Ik mag inderdaad natuurlijk bevallen. Dat de tweede in stuit ligt, schijnt niet een groot probleem te zijn. Sommige gynaecologen vinden het zelfs een voordeel: "dan hebben we iets om vast te pakken". Ik ben wel ontzettend benieuwd naar de bevalling en naar of het jongens of meisjes zijn. Dat weten we ondanks de vele echo's niet. We hebben steeds gezegd dat we het niet wilden weten, maar wat zijn we inmiddels nieuwsgierig!
Wat dat betreft gelukkig dat het niet lang meer gaat duren. Binnenkort zal ik hier wel laten weten hoe het is gegaan... :)

Geniet van je verlof!
 
Hallo lady's,

Wat fijn dat de tweeling op de natuurlijke manier geboren mag worden en dat alles goed gaat!
Marloes nu kan het echt genieten beginnen:)
Mijn verlof gaat woensdag in. Nog wel wat doen,toch lastig om overal tijd maar vooral energie te vinden als je fulltime werkt en een peuter hebt hihi....
Kijk er wel echt naar uit! Op dit moment ligt de baby in een stuit...hopen dat hij nog draait!

Wat is de Facebook pagina?

Liefs!
 
@baby2opkomstaug: ergens is een topic dat je een uitnodiging kan sturen naar Marloes. Zij voegt je dan toe. Even juiste topic vinden. Hopelijk tot snel op de facebook!
 
Terug
Bovenaan