Update Isabel

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve allemaal,

Een tijd geleden heb ik jullie verteld over Isabel,  het meisje met het grote Hemangioom. Gister is de operatie geweest en het is goed gegaan, ik heb net het web-log van haar moeder gelezen en het was een zware operatie maar het grootste gedeelte van het hemangioom is verwijderd. Op dit moment ligt ze nog in het ziekenhuis waar ze goed in de gaten wordt gehouden.

Zo snel er foto's zijn van een wakkere Isabel zal ik ze hier plaatsen, op dit moment heb ik 2 foto's gezien terwijl ze nog sliep. Ik kan niet op het web-album komen (illegaal aan het forummen op werk) dus kan ook geen voor-na foto plaatsen.

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie aandacht!

Groetjes Nanda, mv Tess (17-08)

Hallo,

Hou ons maar op de hoogte hoor, ik ben erg benieuwd hoe het afloopt!
Hoop dat alles goed gaat met haar.

Groetjes Fennie en Jente

Ik ben blij dat alles is goed gegaan.
Heel veel beterschap aan dat kleine meisje

Liefs Ilse mv Danique

Heb de foto's van Isabel al gezien. Ik geloof dat de operatie goed gelukt is. De grote "bobbel" is weg. Ben heel blij dat ze geopereerd kon worden.

Groetjes,
Nelly.

Hoi,

Leuk dat je zelf bent gaan kijken, voor de gene die het interreseerd dit is het adres van de web-log: http://www.hemangioom.web-log.nl/  

Ik vind de foto's best schokkend die hier staan, vandaar dat ik ze niet zo wil plaatsen, de andere in het album kan ik zoals gezegt nog niet zien, moet wachten tot ik weer thuis ben.

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan