Update Isabel

Inderdaad wel heftige foto's! Maar wat een zegen dat die artsen haar wel wilden opereren! Ik hoop dat ze niet te veel last heeft van de operatie en dat ze snel weer de oude is! Wat een mooie meid!
Liefs Nelleke

De foto's in het album zijn inderdaad niet geschikt om hier te zetten. Ze zijn namelijk best confronterend. Ben wel blij dat er wat aan gedaan kon worden voor Isabel.

heb net de foto ´s bekeken... oef wat een klus voor dat gezin zeg. ze verdienen een pluim!
liefs Renske

Zojuist het verhaal gelezen en de foto's bekeken. Indrukwekkend hoor!!

Groetjes Fonske.

Zit hier werkelijk met kippenvel en de rillingen over mn rug.
Wat een verhaal zeg en wat een spanning hebben ze poehhhh

Ongelooflijk wat die arts gedaan heeft, petje af zeg

Hou ons maar op de hoogte

Pauline

Graag delen we met jullie de geweldige foto's van dag 2 na de operatie.   We hebben haar haartjes wat gefatsoeneerd, en ze heeft weer volop praatjes en boevenstreken.   Haar gezichtje is nog goed gezwollen in het algemeen, maar haar oog is meer open vandaag.   Aan de achterkant kun je nu eindelijk een nekje zien.  
Wat kan een mens gelukkig worden van dit soort dingen............................

Voor de operatie

Nou meiden, het resultaat is geweldig. Ik heb een aantal foto's geplaatst, 1 van hoe het nu is, deze is net gemaakt, haar hoofdje is nog wel gezwollen door de operatie. Ik heb ook de tekst van haar moeder erbij gezet. Er onder 2 foto's van hoe het was. De eerste tijdens een Jump sponsorring, kindjes hebben gejumped om geld voor de operatie in te zamelen en de andere is gemaakt door een prof. fotograaf  die heeft aangeboden om een reportage te maken voor later. (Erg mooie foto vind ik zelf)

groeten Nanda

Terug
Bovenaan