Update Jasmijn

Meis ik zit zo te hopen voor jullie dat jullie met monitoren en al onder jullie eigen kerstboom kunnen zitten! En hoe fijn om te lezen dat er zo'n lieve verpleegster bij jullie in de buurt woont!

Tis allemaal niet niks wat jullie voor je kiezen krijgen en ik ben zo trots om te lezen dat jullie hier zo goed mee omgaan. Weet niet of ik het in me had gehad om zo sterk te zijn!

Lieverds een hele dikke knuffel voor jullie!!
x Suus
 
Dank jullie voor alle ontzettend lieve reacties! Tja, we krijgen inderdaad aardig wat voor onze kiezen, maar ik heb het er allemaal voor over! Als ik mijn lieve meisje weer zie verdwijnen alle zorgen als sneeuw voor de zon!
En gelukkig zijn Patrice en ik samen een ijzersterk team en loodsen we elkaar hier doorheen (samen met heel veel lieve mensen om ons heen, waaronder jullie allemaal!).

Veel dikke knuffels en we hopen op een snel en heel goed vervolg!

Xxx Marieke
 
Ben toch even benieuwd bij welke verzekeringsmaatschappij je zit??

Ik zeg, we stappen met zijn alle over naar een andere! Hoe halen ze het in godsnaam in hun hoofd hier geen goedkeuring voor te geven!!

We betalen ************ met zijn alle iedere maand weer een premie waar je u tegen zegt, en op het moment dat je ze een keer nodig hebt, duurt het allemaal zo lang!!

Kunnen die **** bij die verzekeringsmaatschappij ook eens een keer aan een ander denken....

Wat een gehaktballen zijn het toch...


Sorry, dit moest er even uit. Wij hier vinden het zo erg dat Jasmijn door zoiets nog niet mee kan!! We duimen echt voor jullie dat dit voor de kerst wel het geval is!!

Liefs Geert, Joyce en Stacey
 
Lieve Geert, Joyce en Stacey,

We zijn goed verzekerd hoor, haha. Bij Zilveren Kruis. Tja... wij worden nu helaas geconfronteerd met alle ins en outs (vooral dat laatste) van het zorgstelsel in Nederland.

Maar... het is inmiddels allemaal geregeld. Soms kan het onverwacht snel gaan!

Ik open even een nieuw topic!

Kus, Marieke
 
Keep on smiling, ondanks de tranen die wellicht vandaag toch weer zijn gevallen.

Alles komt goed en ik blijf net zo lang duimen dat Jasmijn toch snel mee naar huis mag tot ze er ook echt is! En dan duimen we nog een beetje verder tot de hele medische mallemolen afgelopen is natuurlijk ;-)

Veel positieve vibes, knuffels en liefs,
Marieke & Gabriël
 
Terug
Bovenaan