update Joël en pinda 2.0

Joël is ondertussen alweer 7,5 mnd.
Kan al goed vooruit kruipen en is een heerlijk vrolijk ventje met bijna 4 tandjes (4e is nog aan het doorkomen)
Helaas slaapt hij nog steeds niet door. Moet hem gemiddeld 2 a 3 keer op een nacht nog zijn speen geven. maar gelukkig geen flesje dus dat scheelt.
Staan kan hij ook al heel erg goed maar waar hij voorheen nog stapjes maakte toen hij dat nog niet kon. Doet hij dat nu helaas niet meer.
Kleine 2 weken geleden heeft hij voor het eerst papa gezegd en ben dan ook helemaal super trots :D

Ondertussen ben ik 14+5 wkn zwanger van de 2e en heb het vandaag eindelijk wereldkundig kunnen maken omdat ik met mijn teamleidster heb kunnen spreken. En mijn vast contract was getekend en opgestuurd.
Ik heb tot nu toe een betere zwangerschap dan die van joël. Nog weinig echte klachten behalve vermoeidheid. En met overgeven is nog op 2 handen te tellen hoevaak ik boven de pot heb gehangen. Dus ben ook meer aan het genieten nu.
Ik heb van de week de eerste plopjes gevoeld dus ben helemaal happy :D
 
Wauw wat een goed nieuws allemaal!
Lekker genieten nu.
en wat gaat Joel al snel! Lara is 8 mnd, heeft bijna 6 tandjes, lijkt bijna te gaan kruipen, ze doet hard haar best, maar staat nog niet hoor. Natuurlijk wel als we haar vast hebben, ze vind het geweldig om zo te staan, maar zelfstandig lukt het haar nog niet hoor.
Ze is ook erg vrolijk maar weet ook al duidelijk wat ze wel en niet wil, hahaha, dit heeft ze van haar grote zus!
Wij genieten ook, maar ik merk wel dat het met een 2e kindje nog sneller gaat!

 
Terug
Bovenaan