update Luke

zo, niet echt een topic voor dit forum, maar toch.

morgenvroeg om 8 uur engelse tijd wordt mijn zwager luke opgenomen in het ziekenhuis.
Ze zullen daar een hele dag zijn suikerspiegel in de gaten gaan houden. Wanneer de pieken en dalen in de waarden zijn.

als alles redelijk stabiel blijkt te zijn, wordt hij vrijdag ochtend geopereerd. dan wordt zijn schildklier verwijdert, en de uitwendige insuline pomp geplaatst.
De operatie duurt op zichzelf niet lang. Het spannenste blijft het feit dat we niet weten of Luke weer bijkomt uit de narcose. ik moet werken vrijdag en heb mijn ouders (die gaan vannacht naar engeland) gevraagt om me alleen te melden of luke weer wakker is of niet. dat is het belangrijkste dat telt voor mij.
ook mijn zusje gaat vrijdag aan het werk, ze mag toch niet bij de operatie zijn. dus als Luke onder narcose is, gaat ze werken, tot ze weet hoe de operatie is gegaan.

whaaaaaaaaaaaaa het wordt steeds spannender!!!!!!!!

stressie smooty

nou hier gaan we dan.

gister avond 22:15 sms van mijn vader. De waarden van de schildklier zijn veel te hoog. Operatie wordt met 6 uur uitgesteld.
Dus niet 08:00 maar 14:00.
Oke, prima.
Smorgens een sms; schildklierwaarden zijn gevaarlijk hoog. ze vermoeden een schildklier vergiftiging.
Dat is dodelijk.
maar de insuline pomp zou worden geplaatst.

Net om iets over 1 een sms dat de operatie definitief niet door gaat. het risico is te groot.
Als mijn ouders terug in nederland zijn horen we meer.

Ik ben zo boos, en zo verdrietig. En heel erg bang.
als zelfs zo'n goede chirurg die luke nu had, het niet aandurft, ben ik bang dat er niks meer gedaan kan worden.
Niet echt het nieuws wat ik had willen delen.

Erg fijn dat jullie zo mee leven.

dikke knuf
smooty

@kelly; ja dat was ook t eerste wat ik zei.

maar heb wat zoek werk verricht bij verenigingen voor mensen met een schildklier aandoening. Wat Luke heeft is erg zeldzaam. vooral de combi van ziekte van Graves (schildklier) en diabetes type 1.
De behandel mogelijkheden zijn minimaal, en het sterfte cijfer hoog.
In mei hebben artsen Luke nog 6 maand gegeven. ondertussen zijn we 3 maand verder, en hij wordt zieker en zieker.
Zelfs de nagels vallen uit.
ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig hoop meer heb.
geen idee wat er nu nog kan gebeuren.
Maar voor Luke en mijn zusje wil ik niet opgeven.

smooty

Terug
Bovenaan