update Luke

ik had trouwens geen idee dat het grootste risico zijn schildklier was. Ik dacht dat ze zijn bloedsuiker spiegel gingen meten gisteren. misschien hebben ze ook we;l beidde gedaan. ik weet t niet.

ja mijn zusje had ook een vergiftiging maar dan van haar blinde darm. 1 van de 8 artsen uit t ziekenhuis durfde de operatie te doen met 20% overlevingskans. gelukkig heeft ze het gered en volgens de arts hadden ze geen 10 minuten later moeten zijn dan was ze overleden.

Och meid wat heftig allemaal dit wil en mag je natuurlijk niet horen oh oh oh toch.
Ook al wist je dat het allemaal al trikkie zou zijn.....
Wat gaan en kunnen ze nu nog voor Luke betekenen?
Meid mijn gedachten gaan uit naar jullie en natuurlijk naar Luke en je zus.
Ik hoop echt dat er een wonder gaat gebeuren!

Dikke knuffel

erica (zusje) smste dat ze met een bepaald soort bijna chemisch medicijn nu gaan proberen om luke zijn schildklier stop te zetten. mogelijk zover dat ie inwendig afsterft. als deschildklier geen hormonen meer afgeeft, kunnen de waarden tot een veilige hoogte dalen. en als het goed uit pakt, misschien toch woensdag de operatie.

en als dat niet werkt, is het klaar....

laatste nieuws via mailtje van me pa

hallo

even het laatste nieuws over luke,hij is niet geopereerd omdat de waarden van de schildklier extreem hoog waren. het risico was bij een ingreep dat hij 40% kans had op overlijden en 80% op blijvende invaliditeit of een coma.

het volgende is nu besloten:hij krijgt elke dag van af vrijdag 10 druppels,deze gaan er voorzorgen dat de schildklier helemaal stil gaat liggen. als het met de druppels niet gaat lukken moet hij worden geholpen met de voornoemde risico's. het moet na de druppels binnen 3 dagen gebeuren.er komt in deze 5 dagen elke dag een arts uit een andere plaats bij hem kijken omte zien hoe het allemaal verloopt.
hij heeft zelf nu aangegeven dat het voor hem allemaal niet meer zo hoeft."dit is geen leven meer"als het zo moet,zo als het nu gaat ,kan het ook echt niet meer. die onzekerheid en dat maar steeds uitstellen is niet bevordelijk voor je gemoed en humeur.
hij zegt zelf ook dat hij geen andere keuze heeft dan deze die nu is aangeboden.
als alles gaat zo als is gezegt dan kan het weghalen van de schildklier op volgende vrijdag de 17de plaats vinden.

we hopen dat het allemaal gaat zoals gezegt.

wij komen gewoon op maandag weer thuis. dan horen julli de laatste berichten wel.

gr. Jan en Grietje

pfff heb het net allemaal zitten lezen, verschrikkelijk!

Ik hoop zo voor jullie en voor Luke dat deze druppels doen wat ze moeten doen en de hoop weer terug komt.

heel veel strekte!!

Terug
Bovenaan