Update Lyanne

A

Anoniem

Guest
Dank je wel voor jullie lieve reactie's!!

Lyanne hoefde gelukkig niet te blijven! Ze heeft een buikgriepvirus en we moeten haar drinken en eten blijven aanbieden. Ze was (gelukkig) nog niet zo ver uitgedroogd dat ze moest blijven. Het heerst wel heel erg in deze regio zei de arts en er lagen ook veel kids op de afdeling die al in een verder stadium waren. Hij vroeg of ik een verzorgend beroep had, omdat ik zo goed en snel heb gehandeld met Lyanne, "U heeft het heel goed gedaan moeders"! Nou, een beter compliment kun je niet krijgen! Ze woog net 9 kilo, ze is dus ruim 3 kilo afgevallen, ze heeft ook een heel smal toetje, arm kind!!

Morgen blijft Jorg thuis, zodat ik kan gaan werken, misschien egoistisch van me, maar we hebben het geld hard nodig en ik moet er gewoon even uit.Vrijdag ga ik niet werken en op donderdag ben ik altijd vrij. Ik ga haar nu niet naar een oppas brengen.

Ik ga ze zo in bad en naar bed doen!

Groetjes, Marieke

Hiya Marieke,

He gelukkig dat ze niet in het ziekenhuis hoeft te blijven. Toch altijd zielig zo'n klein hoopje ellende, verwen haar maar lekker. Ik hoop dat ze snel weer opknapt.

Ajuus, ilja

Hoi Marieke,
Fijn zeg dat ze toch weer mee naar huis mocht.
Hopen dat ze dan snel weer wat sterker wordt.
Je ziet dat ook zo snel he bij die kleintjes als die zomaar 3 kilo
kwijt zijn.
Was trouwens een mooi compliment van die arts zeg.
Dan voel je jezelf toch groeien.
Ik vind het niet egoistisch hoor dat je ga werken.
Papa is toch lekker bij haar.

Beterschap voor je meisje
Groetjes Corine

Wat heerlijk dat die kleine meid weer mee terug mocht naar huis !!
Ik heb toch wel aan jullie gedacht hoor !
Je hebt het heel goed opgelost dat papa lekker bij haar thuis blijft en dat jij er even uit gaat om te werken, net zoals je schrijft even je zinnen verzetten. Dat is echt niet egoistisch hoor.
Hopelijk knapt ze snel weer op en komen die drie kilootjes er snel weer bij.

Groetjes en een hele dikke knuffel

Jolanda

Hoihoi Marieke,

jeetje wat ontzettend spannend zeg!! Meike heeft ook in het ziekenhuis gelegen en dat doet enorm veel met je als ouders. Ik heb haar een week verzorgd in het zh.

ik vind je zeker niet egoïstisch maar een gezond verstand hebben. Je kent jezelf kennelijk heel goed en daarom neem je deze beslissing en paps is net zo fantastisch toch!!??

Veel sterkte en ik denk aan jullie!!

Renske

Hey Marieke,

fijn dat ze weer naar huis kon! Ik vind het zelf niet egoistisch hoor dat je gaat werken, jij moet toch ook af en toe eens andere mensen zien anders trek je het niet. En als Lyanne zo ziek is, krijg je op je werk meer rust dan thuis denk ik.

Hoop dat ze heel snel opknapt en dat jullie een beetje kunnen bijkomen!

Ik vroeg me trouwens nog wel af wat voor afspraken er zijn gemaakt, moet ze over 2 dagen ofzo weer naar de HA als het niet beter gaat?

Liefs Jenneke mv Ivar

Hoi Marieke

Fijn dat ze mee mocht, hou haar maar goed in de gaten (maar dat deed je al natuurlijk!). En prima toch dat je morgen gaat werken, niks egoistisch, gewoon praktisch. Bij papa heeft ze het toch ook heel erg goed,

Groetjes én beterschap
Susna

Hoi Marieke,

Goh dat arme kleine meissie.Ik las net in je andere topic wat er allemaal aan de hand is.Wel goed dat ze een ontzettend goed oplettende mama heeft en gelukkig mocht ze lekker mee naar huis.Niks egoïstisch van je hoor,je bent een hartstikke lieve en zorgzame mama.Ik denk dat haar papa ook heel goed voor haar zorgt.
Veel sterkte en beterschap voor Lyanne,wij hopen dat ze heel snel weer opgeknapt is en haar kilootjes weer terug heeft.

Veel liefs Kitty en een lekkere dikke knuffelkus voor Lyanne van Tess.

Terug
Bovenaan