Update Lyanne

Hoi Marieke,

Wat naar voor Lyanne. Ik hoop dat ze snel weer opknapt. Veel beterschap in elk geval!

Ik snap ook goed dat je het van een kant  fijn vindt om morgen een dagje te gaan werken. Lyanne is in goede handen. Een ziek kindje is gewoon heel zwaar en als je die zorg een dagje aan Jorg kunt overdragen is dat heel fijn.

Groetjes,
mv Tijs

hoi Marieke,
lees net je verhaal van morgen.
wou jullie even veel sterkte wensen,altijd zo vervelend als je kindje ziek is.
liefs piewie

Ach meissie toch! Wat lezen we nu dan allemaal? Goed dat je zo een oplettende mamma hebt! We hopen dat je snel weer opknapt en weer de oude vertrouwde Lyanne wordt: ons lekkere lachebekkie!

En mamma Marieke: niet schuldig voelen over dat je gaat werken, pappa kan ook goed opletten! Ook aan jezelf denken hoor, Lyanne heeft niets aan een overspannen mamma!
Je doet het hartstikke goed!

Dikke knuf voor jullie van Cissy en Fabio xxxx

Nou meis, wat een goed nieuws zeg dat ze niet in het ziekenhuis hoefde te blijven...maar wel zielig dat ze zow ziek is zeg....
Heb je ook al ORS geprobeerd (haha vast wel....want daar gooien de HA`s hier direct mee)
Nou zal voor je meissie duimen dat ze snel weer opknapt...en die drie kilo komt er vanzelluf wel weer bij hoor, maar idd best veel voor zo`n kleintje

en mama kreeg een pluim van de dokter...geweldig...dat doet je vast wel een beetje goed...

Geef haar een dikke knuf en voor jezelf ook

Liefs Denise

Gelukkig dat ze niet hoefde te blijven. Maar pff 3kg eraf man hee schrik ervan dat is echt mega veel op zo'n gewicht. Ik hoop dat ze snel weer gaat eten en drinken en opknap! Beterschap!

Fijn dat ze weer mee naar huis mocht en nu maar hopen dat ze snel opknapt.

Dikke knuffel voor jullie allebei,
Liefs sandra

Wat heerlijk dat ze weer mee naar huis mocht. Hopelijk knapt ze snel op en jullie ook.

Groetjes,
Nelly.

Zie nu pas je berichtjes!

Das schrikken zeg!!
Gelukkig hoeft ze niet te blijven en heeft ze een super mama.

Knuffelen is een goed medicijn!

Dikke kussen van ons,

Esmé en Kay

Terug
Bovenaan