Update Marit

Meis... Even vanaf 't maartforum... Woorden kunnen niet omschrijven, hoe verschrikkelijk ik dit vind voor jullie. Heel veel sterkte en kracht. Een ontzettend moeilijk, maar moedig besluit. Ook ik brand een kaarsje voor jullie.

Veel liefs Anna

Lieve marit en gezin,

Jeetje wat een heftig verhaal is dit zeg.

Zoals meerdere zeggen, heb ik ook flinke kippenvel.
Wat hebben jullie een moedig besluit genomen en zolang jullie daar achterstaan is het de beste beslissing.

Ik zal aan jullie denken.
Jeetje wat zullen jullie een zware periode hebben en vooral nog krijgen.

Sterkte en als je wat kwijt wilt kan dat hier natuurlijk altijd. Wij zullen er voor je zijn!

Dikke knuffel Bianca

Kippenvel en stil ben ik ervan!

Wat vind ik jullie ongelooflijk dapper dat jullie de keuze hebben gemaakt om het te voldragen en een volwaardig afscheid te geven.

Ook ik zal een kaarsje voor jullie branden!

Liefs Carola (decmama)

Och meid toch wat erg....ook ik zit met enorm kippenvel en tranen in mijn ogen.

Vind het heel moedig, bijzonder en mooi dat jullie haar voldragen.
Maar wat zal het moeilijk zijn, fijn dat jullie zoveel steurn en kracht putten uit jullie geloof.
Ik bid "nooit"maar ik zal zeker een kaarsje branden voor jullie en wanneer ik het aansteek neem ik jullie in mijn gedachten.

Ik wens jou en je gezin heel veel kracht en energie om de komende tijd samen door te komen.

liefs louise maart 2011/april 2007 mama

Jeetje Marit, wat heb ik een bewondering en respect voor je! Ik weet niet of ik deze moedige keuze aan zou kunnen.

Maar ik herken wel volledig jouw overweging om een waardige afscheid te kunnen nemen (ben zelf mijn eerste kindje in de 40e week van mijn zwangerschap verloren door een te kleine placenta). Ik hoop dan ook dat je daar heel veel sterkte uit zult halen, naast jouw geloof, en dat het een mooi afscheid wordt tegen die tijd.

Geniet van jullie warme zonnetje in huis.
Liefs Blondie (nov mama)

Hoi Maritd,

jeetje, wat een verdrietig bericht! Internet heeft er (net nu) een paar dagen uitgelegen hier, vandaar dat ik nu pas op jouw bericht reageer, sorry!

Woorden schieten echt te kort, ik weet niet wat ik tegen je kan zeggen, alleen dat ik het heel erg mooi vind dat je er voor kiest om niet zelf over leven en dood te beschikken, maar dat over te laten aan God.

Op het geboortekaartje van onze Willem stond het volgende gedichtje:
Lief kindje, klein en teer,
omringt door onze liefdevolle zorgen,
leggen wij jouw leven in Zijn handen neer,
daar is het veilig en geborgen.

Mogen het voor jullie een troost zijn, in deze moeilijke en verdrietig tijd, dat jullie dochtertje een leven is begonnen (ook al zal haar leven niet (lang) lijfelijk in jullie gezin zijn), wat in eeuwigheid niet meer ophoudt te bestaan!!!!!

Heel veel sterkte en kracht toegewenst,
Gods zegen en ik zal voor jullie bidden,

Lieve Marit,

Ik heb diep respect voor jullie keuze om de zwangerschap te volbrengen. Het raakt me enorme. Ik wens jullie heel veel sterkte toe! dat jullie kleine meisje een stralend sterretje mag zijn!

Liefs mij (december mama)

Terug
Bovenaan