Update Meike (keelamandeltjes eruit)

Jeetje het zit jullie niet echt mee! Goed te horen dat de kleine dame nu weer aan het opknappen is en ik hoop dat jullie snel weer een beetje kunnen bij tanken.

We denken aan jullie.

Liefs Nanda en Tess

Lieve Denise en nanda (en de andere natuurlijk ook),

Nu eet Meike haar eerste boterham weer!!! Joepie!!!

Ze heeft nu  nog een lage weerstand dus daarom duurt het waarschijnlijk gewoon wat langer. Proberen het per dag te zien hoe het gaat. Maar ze is nu weer 2 ochtenden op psz geweest en dat doet nu wel goed. Haar oude ritme komt weer boven water.

@Denise, ze kunen idd broer en zus zijn. Apart dat ze zo dezelfde reactie hebben haha en wat dat bedtime spul, die rustgevende geurtjes lijken hier ook altijd wel aan te slaan. Ik hoop dat Yoëll geslapen heeft. En vooral al straks de beeb er is want dan heb je je slaap nog harder nodig (je zult zien dat deze superslaapt, een vriendinnetje heeft ook een nachtbraakpeuter en de 3 week oude beeb slaapt al door)
Ik wil je graag vanaf het zonnige Vlie een knuffel geven  en natuurlijk ook voor Yoëll!

@Nanda, lief dat je aan ons denkt. Dat helpt echt altijd, gevoel dat je gehoord en gesteund wordt.

Liefs Renske en Meike (en ook Isa en Jack want we hebben het als gezin soms wel wat lastig met Meike haar 'dingetjes')

Hey Renske
Even jou en je kleine meisje een zonnestraal sturen vanaf hier!
Zoals je zegt, als ze 4 is, krijg je zeker weten je nachtrust en alles wat eerder is, is meegenomen. Bij Evi gaat ie nu weer even wat beter, dat geeft de burger moed. Hoop voor jou dat kunt blijven lachen meis.
Hou je taai, hopelijk is je kleine meisje snel weer opgeknapt!
En  een keer met Meike naar forumdagje komen, kunnen de slapenloze hangjongeren beetje samen spelen en de oververmoeide moeders mopperen
Dikke kus
Evi en Daan

Terug
Bovenaan