Update nathalie

Ha meiden,

Ik heb net Do gesproken. Nathalie had dus geen kinderziekte maar heeft een flinke bacteriële infectie. Zoals het Do is uitgelegd is bij zo'n infectie 10% van je lichaam geinfecteerd, maar Nathalie heeft het al voor 90% in haar lichaampje.
Ze zit onder de uitslag, heeft hele hoge koorts en heeft ook al een koortsstuip gehad. Do is zich heel erg geschrokken natuurlijk.
Nathalie ligt nu in quarantaine in het ziekenhuis. In ieder geval tot maandag, dan zien ze verder.
Alleen Do en Erwin mogen erbij, verder niemand.

Komt natuurlijk bij dat ze de 25e moeten verhuizen ivm de sleutel inleveren van oude huis zoals vele van ons ook weten.
Haar ouders hebben hun vakantie opgezegd zodat Do bij haar meisje kan zijn, en zij de laatste klussen in het nieuwe huis doen.

Zodra Do zelf even uit het ziekenhuis is om even op adem te komen, zal ze zelf jullie een update verschaffen.

Liefs Reneke

heftig zeg en dat ook nog eens zo vlak voor de verhuizing. hopelijk zijn ze er toch nog een beetje optijd bij en knapt ze in het ziekenhuis snel weer op. het is altijd zo lastig met die kleine moppies.

do heeeeel veel sterkte en ik duim mee dat ze snel weer opknapt.

groeten linda

ow wat een schik moet dat zijn geweest voor do maar ook voor nathalia arme schat pff weet hoe het voelt als je meisje daar zo zielig en hulpeloos in het ziekenhuis ligt en jij bijna niks kan doen....
heeft ze ook een soort rs virus of???

nou als je dit leest meis

heel veel sterkte komende dagen en hopen dat je prinsesje snel weer opknapt:(

dikke kus

ow wat een schik moet dat zijn geweest voor do maar ook voor nathalia arme schat pff weet hoe het voelt als je meisje daar zo zielig en hulpeloos in het ziekenhuis ligt en jij bijna niks kan doen....
heeft ze ook een soort rs virus of???

nou als je dit leest meis

heel veel sterkte komende dagen en hopen dat je prinsesje snel weer opknapt:(

dikke kus

hey
wat schrikken he.. ik dacht dat het al weer beter ging!
wat is dat schrikken dat ze die infectie heeft zeg!
beterschap Nathalia!!
lastig dat het nu net weer gebeurt als je gaat verhuizen.. ik wens je veel sterkte Do!
en hoop dat je meisje gauw weer beter is!!!
ook dat je huis sraks lekker klaar is en ingericht .

succes en veel sterkte!!

Liefs, Christien

he wat vervelend nou en dat zo vlak voor de verhuizing. heftig hoor met zo'n klein moppie. hopelijk knapt ze in het ziekenhuis snel weer op.

do heeeeel veel sterkte en ik duim voor jullie dat het snel beter gaat.

groetjes linda

ps sorry als er 2 keer een reactie staat hij deed weer eens raar

Hey Do, Erwin en Nathalia,

Wat moeten jullie geschrokken zijn!
Ik heb een keer een patiëntje met een koortsstuip gezien, echt doodeng...

Ik wilde jullie even heel veel sterkte wensen en ik hoop dat Nathalia snel weer naar huis komt.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan