hey meiden
nou, we zijn thuis!
sneller dan verwacht.
vanmiddag lag nathalia te slapen en toen kwam de arts vertellen dat ze naar huis mocht!
ze moest nog wel even antibiotica als drankje innemen, ipv infuus en als dat goed ging, konden we weg.
t ging heel goed (ze vond t heerlijk)
nou hier komt het ellelange verhaal:
dinsdag avond werd ze ziek
woensdag ochtend huisarts gebelt, koorts was hoog, vlekjes kwamen opzetten en wilde niet drinken/eten
huisarts geweest, naar huis gegaan met de mededeling dat wehaar moesten gaan dwingen om te drinken, en in de gaten moesten houden.
smiddags nog een keer geweest. koorts werd hoger, dronk nog steeds niet, vlekjes waren meer.
nog steeds niks aan de hand.
donderdag:
vriendin van me was aan t helpen met inpakken, en nathalia lag op mijn bed.
we zagen opeens een bultje op haar teen zitte.
heel klein en vies grijs.
toen temperaturen, 41 graden koorts!
toch maar naar huisarts gebelt, langsgeweest en doorverwezen naar ziekenhuis.
vanwege haar teen (die inmiddels al dikker was) een witte tong, koorts en vlekjes.
in t ziekenhuis aangekomen, wilde ik de brief pakken (doorverweizing) en toen zag ik dus dat nathalia in een stuip zat.
ik keihard: help! help me aub! keihard huilen.
jeetje zeg, wat ben ik geschrokken.
dacht even dat ik mn meisje kwijt was.
wat er toen allemaal is gebeurd weet ik niet heel goed meer.
ze zijn met zn 9en bij nathalia geweest, om haar te helpen.(niemand zal ook even vragen hoe t met mij gaat!)
daarna mocht ze naar haar kamer op de kinderafdeling.
bloed was geprikt, wachten op uitslagen.
uitslagen waren binnen: een bacterie.
waar t vandaan kwam wisten ze niet, dat zou uit latere onderzoeken komen.
de dokter had dit nog nooit geien.
normaal is de bacterie 10%van je lichaam, bij haar 99%
letterlijk haar hele lichaam was dus aan het vechten om beter te worden, maar de bacterie was te sterk.
ze moest direct aan de antibiotica.
elke dag knapte ze een beetje op. ze sliep heel veel, maar als ze wakker was, huilde ze continu. ze wist met zichzelf geen raad.
drinken ging donderdag en vrijdag bijna niet, gisteren dronk ze weer heel erg goed, en vandaag ook.
haar teen is trouwens donderdag ook opengeknipt. de blaar was inmiddels heel erg groot.
er kwam heel veel viezigheid uit.
inmiddels ziet haar teen er ook heel mooi uit.
bijna weer t oude. t zit nog wel ingepakt, en ik moet t 2 keer per dag verschonen, en insmeren met een zalfje.
voor nu hebben we antibiotica gekregen, tot zowieso na de poli afspraak (controle)
zal ongeveer 2 weken zijn.
tot die tijd moet ook haar teen ingesmeerd worden en verpakt worden.
we zitten nu bij mn ouders in huis.
in t oude huis en in t nieuwe huis is nu natuurlijk veel stof, en dat mocht nathalia er natuurlijk niet bij hebben.
dus t was of in t ziekenhuis blijven, of bij mn ouders in huis.
geen van beide geweldig, eigenlijk.
maar dan liever bij mn ouders, waar ze de ruimte heeft o mte spelen en lopen, dan opgesloten zitten in een hokje.
ze mocht de kamer niet uit, en wij moesten pakken aan en handen wassen met alcohol enz.
ze vond t geweldig dat ze naar buiten mocht net ahahaha
daar zat ze al 3 dagen om te zeuren. echt zielig.
ze is nog wel schoor van al dat huilen hihihi
nou meiden, tot zo ver even de update.
sorry voor alle spelfouten

even snel getypt hihihi
dank jullie wel voor al jullie lieve reacties!
liefs, do