Update NOD lijst

jeetje meiden, ik voel met jullie mee hoor. moet zef nog een paar dagen wachten (tot vrijdag ongeveer) en weet op t moment niet zo goed meer wat ik voelen moet. hoop natuurlijk dat ik zwanger ben, positief denken toch!? maar durf het ook niet zo goed omdat t weer zo tegen valt en denk dus ook wel is "zal toch wel niet zwanger zijn" ohhhh zucht.

succes weer deze maand.ik zal duimen.
gr hetty

Hoi Hetty,
blijft echt lastig he?
Ik had me zelf opnieuw op de lijst gezet omdat ik dacht dat ik ongesteld aan het worden was,
maar het blijft nu al 2 dagen aanrommelen,wat rozige afscheiding,soms bruin,soms helemaal niets meer??? Het is te weinig voor een tampon. Zou het dan toch raak zijn??!! Ik weet het niet meer, ik baal nu echt dat ik geen zwangerschapstesten in huis heb,dan had ik vanochtend al kunnen testen.
Morgen moet ik werken en dan kan ik dinsdag nieuwe testen halen.Dus eventueel woensdag pas testen.
Al wel gegoogled,maar daar word ik ook niet wijzer van. Dus afwachten maar
Wordt vervolgd...
liefs voor allemaal,
Fleur

hey fleur,

ja het blijft zeker lastig.
ik heb dat ook een keer gehad dat ik twee dagen zo vaag ongesteld was. wel raar kleurige afscheiding maar echt minimaal eigenlijk precies zoals jij omschrijf. en toen ik een test deed was die ook een beetje vaag, gaf heel licht zwanger aan. maar daarop volgde een miskraam helaas.
wel balen dat je toch weer ongi bent. ik heb expres geen testen in huis omdat ik ze anders te snel doe.en ze dan toch weer negatief zijn en ik daarna weer ongi word. grrr het is niet eerlijk he.
sterkte weer deze maand
gr hetty

Pfff meiden eerste wachweek na derde IVF poging zit erop.Heb vanaf terugplaatsing al lage rugpijn,nu laatste dagen zo nu en dan krampen,vanaf zaterdag dus grieperig niet lekker,met vlagen misselijk.Weet niet wat ik ervan moet denken.Ene moment denk ik ja het is nu raak andere moment denk ik nee dat kan toch niet na 4jaar dat we bijna bezig zijn.Helaas er zit niks anders op dan nog een week in onzekerheid zitten.

Gr. Suusje

@ suusje: wat zou dat geweldig zijn voor je. ik gun het je zo.
heel veel sterkte nog de komende week met wachten en wachten en nog langer wachten...
wat kunnen 7 dagen dan lang duren!
liefs Fleur

@suusje: oh wat spannend meid. Ik hoop voor je dat alles wat je voelt door een zwangerschap komt!!! Ik duim voor je!!

@Fleur: balen dat het toch doorgezet heeft. Zelfs na zo'n lange tijd denk je je lichaam te kennen....en dan toch word je voor de gek gehouden. Jouw kindje is ook rond de 3 als ik het goed onthouden heb of verwar ik je nu met iemand anders? Mijn zoontje wordt volgende maand 3 en ik hoor hem steeds vaker over baby's in de buik....confronterend....herkenbaar?

Terug
Bovenaan