update paragnoste

Hoi Linda,

Oooh, ben jij dat? Ik heb die aflevering van jou vroeger gezien, maar wist tot vandaag niet dat jij het was.
Wat een verhaal zeg, pffff. Daarmee bedoel ik Spoorloos én de paragnoste.

Groetjes,
Shivana

Hoi Linda,

Ik heb de aflevering bekeken. Wat een ontzettend heftig verhaal. Hoe was het om daar je hele familie te zien. Volgens mij spreek je de taal wel een beetje of heb ik dat mis.

Groetjes
Inge

haha Inge, iedereen denkt dat ik de taal een beetje spreek maar wat ik allemaal brabbel slaat eigenlijk helemaal nergens op. Ik kan net hallo, dank je en hoe gaat het. Verder echt helemaal niets .

groetjes Linda

Jeetje wat een heftig verhaal en wat fijn dat je vader bij jullie is. Ik heb net even de uitzending bekeken en had het inderdaad ook al een keertje gezien. Zat nu alweer te janken achter de pc vind het altijd zo aangrijpend.

Zie je je familie in brazilie nog wel eens?

groetjes chimene

Hoi Linda

Heb het verhaal op spoorloos toen ook gezien en kan me herinneren dat het me echt heeft aangegrepen!!!
Mooi om te weten dat je vader jullie beschermengel is, die over jullie waakt.

Interessant vind ik de paragnosten altijd. Ik geloof er wel in!!!

Groetjes Naomi

Heb (nog) geen geluid op de pc (nou ja hebben we wel maar ik weet niet hoe het moet..), maar ik zal zeker die aflevering van spoorloos gaan kijken..
Vind het zo al een heftig verhaal over je vader.. Ik vind het overigens wel heel mooi dat hij nu jullie beschermengel is; voor hem fijn om toch voor je te kunnen "zorgen" en voor jou fijn dat je vader er toch op de een of andere manier is voor je..
Ik geloof ook zeer zeker wel in dat soort dingen. Misschien niet zozeer in beschermengeltjes, maar wel dat er "geesten" rondwaren en die bij ons in de buurt zijn..

Ben wel blij voor je dat het je goed heeft gedaan!!

Hoi Linda,

Ook ik heb de uitzending van Spoorloos gezien. Het heeft veel indruk op me gemaakt. Ik ben blij dat jullie elkaar hebben teruggevonden. Wat een hartverscheurend verhaal. Hoop dat jullie  nog van elkaar kunnen genieten en steun aan elkaar hebben.

groetjes Belle

Hoi Linda,

Mooi dat je echt wat aan de paragnoste hebt gehad! En wel leuk om te lezen hoe het is gegaan!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan