Nou we zijn ruim een maand verder en ik heb haar nog steeds niet gezien en hoef dat ook zeker niet. In al die tijd heeft ze mij vorige week voor het eerst een berichtje gestuurd waarin ze haar excuses probeerde te maken op haar manier. Ik heb toen netjes gezegd dat ik er nog niet aan toe ben en nog steeds kwaad ben over wat ze allemaal gezegd heeft. Wij zijn er nu ook achter gekomen dat ze ervoor gezorgt heeft dat mijn man zijn echte vader 16 jaar niet heeft gezien en heel veel leugens heeft verteld. Na mijn berichtje dat ik er nog niet klaar voor was is ze weer in haar slachtoffer rol gekropen en heeft ze weer iedereen van alles de schuld willen geven behalve haar zelf. Als laatst kreeg ik dat ze al haar pillen ging innemen en dat ze een briefje neer ging leggen van Arthur (haar man) en Peter (haar jongste zoon) dat ze maar aan mij moesten vragen waarom. En toen was ik er weer helemaal klaar mee want weer alles was mij schuld terwijl ze toch echt zelf ons de grond in heeft getrapt in dat chat bericht. Ik lach nu om de acties die ze uithaalt maar heb het er toch wel moeilijk mee gehad om die kant van haar te ontdekken.
Ik moest het gewoon even van me afschrijven
Ik moest het gewoon even van me afschrijven