Al lang ben ik hier niet meer geweest. Heb wel af en toe meegelezen hoor. Het zal ook nog wel even duren voordat ik hier weer 'all the way' ben want we zitten midden in een verbouwing / verhuizing dus we hebben het best druk.
Met Tyche gaat alles heel goed, ze loopt, ze kletst, gewoon een lekkere meid. Vandaag op het bureau geweest. Ze is 78 cm lang en ze weegt 11 kilo. Dus wel wat aan de zware kant. Maar dat is ze altijd al geweest.
Ik wou met haar gaan peuterzwemmen. Voor de beweging maar ook gewoon voor de leuk en om andere mama's met kindjes te ontmoeten. Maar ik vroeg me af hoe dit in zijn werk gaat enzo want ik heb het nog nooit gedaan.
En wat betalen jullie ervoor? Zoiets allemaal. Gewoon ervaringen van mensen.
Bedankt alvast!
Groetjes Kirsten
Met Tyche gaat alles heel goed, ze loopt, ze kletst, gewoon een lekkere meid. Vandaag op het bureau geweest. Ze is 78 cm lang en ze weegt 11 kilo. Dus wel wat aan de zware kant. Maar dat is ze altijd al geweest.
Ik wou met haar gaan peuterzwemmen. Voor de beweging maar ook gewoon voor de leuk en om andere mama's met kindjes te ontmoeten. Maar ik vroeg me af hoe dit in zijn werk gaat enzo want ik heb het nog nooit gedaan.
En wat betalen jullie ervoor? Zoiets allemaal. Gewoon ervaringen van mensen.
Bedankt alvast!
Groetjes Kirsten