Update van ons!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi meiden,

Sorry Lisenka dat ik toch even een eigen update-topic open.

Meiden,ten eerste wil ik jullie hartelijk bedanken voor de o-zo lieve berichtjes op hyves,smsjes,mailtjes en Cissy voor je belletje!!Het betekent zoveel en heeft me zoveel troost gegeven in wat voor ons toch een moeilijke periode is.We denken iedere dag wel aan ons kleine meisje,maar in oktober is gewoon een moeilijke maand.
Dus bedankt,jullie zijn werkelijk goud waard!!

Het gaat weer beter met ons en ik kan wel zeggen dat ons Tess daar de oorzaak van is.Wat is ze toch heerlijk meisje.Ze kruipt in no-time heel het huis rond,trekt zich op aan alles wat maar mogelijk is om je aan op te trekken en brabbelt werkelijk een hele dag door...zo gezellig!Ze kan ook zo heerlijk alleen zitten spelen,leest dan boekjes en leest in haar eigen taaltje voor en wijst met haar vingertje de plaatsjes aan.Ook begint ze al wat woordjes verstaanbaar te zeggen,zoals papa en mama en bal,paard,kijk en meer van die simpele woordjes...zo leuk!Ze heeft vorige week haar eerste echte schoenen gekregen en ze zijn zo lief.Ook gaan we iedere vrijdagochtend naar knuffelzwemmen en dat is ook helemaal hartstikke leuk om te doen met z'n tweetjes.Echt genieten hoor!Eten doet ze nu helemaal met de pot mee en ze lust eigenlijk alles...ohja...geen komkommer..haha.Borstvoeding is nu sinds twee weken helemaal klaar en ik heb het wel gemist en soms nog weleens,maar dat gaat nu helemaal goed.En voor de rest gaat het eigenlijk allemaal wel lekker z'n gangetje.

Mama zelf begint maandag aan de 4de week van het dieet van Sonja Bakker en er is al 6 kilo af,dus dat gaat tot nu toe ook nog hartstikke lekker en geloof me...je lijdt echt geen honger.Ga ook elke dag een flink stuk lopen en dat doet me werkelijk heel goed.Voel me al fitter worden.
Met Tess haar papa gaat het ook goed,wat heb ik toch een ongelooflijk toffe vent.Hij heeft het ook niet echt makkelijk gehad.Zucht...ik hou zoveel van mijn gezinnetje!!
Nou meiden,dat is het wel zo'n beetje....ohja tot slot nog wat foto's.

Liefs Corne,Kitty en Tess.

Tess vindt schommelen helemaal geweldig.

M'n lekker lachebekkie..

Ohoh...rode oogjes!!

Zal ik effe naar boven klimmen??

Met mama knuffelzwemmen.

1e..2e..3e..en spring!!

Wow..dat is spannend..

Rije..rije..rije..op je wagentje..

Ik stap zelf wel af hoor!!

Kaartje lezen.

Mijn lieve schat!

Hey, wat goed om weer wat van je te lezen!!
En wat super! 6 kilo al!! Je zult zien...je gaat je nog veel fitter voelen! Go for it girl!
En wat een prachtige foto's weer! Maar ja, wat wil je ook met zo'n mooie meid. Probeer dat maar eens niet-mooi op de foto te krijgen.
Liefs Nelleke

Kitty, goed weer wat te lezen van je!!!
Met zo’n geweldig lief, mooi meisje vergeet je toch (bijna) de hele wereld om je heen. Zo te zien en lezen gaat het hartstikke goed met haar. Leuk om te zien wat jullie allemaal doen samen. Heerlijk gezinnetje hoor! Hele dikke kus van Stephanie en Stijn >die zich afvraagt of Tess al verkering heeft...?

He! Geen sorry zeggen hoor! Nergens voor nodig! Ben blij dat het allemaal weer beter gaat! Ene, volgens mij blijven we in herhaling vallen, maar zeg hety toch iedere keer: wat een prachtige meid is die Tess toch!
Geniet van je gezinnetje, weet zeker dat jullie veel steun aan elkaar hebben!

Lisenka mv Tessa

Fijn weer wat van je te horen. Ik heb veel aan jullie gedacht. Het blijft onmogleijk om me in te denken hoe jullie je moeten voelen. Wat heerlijk dat jullie zo'n steun van je kleine meid hebben in deze moeilijke periode.

Liefs van Annemieke en Lukas

meis,

heb je wel errug gemist hoor....maar goed je gezinnetje en jij waren natuurlijk belangrijker...

ben heel blij dat je weer terug bent...

wat een heerlijke meid heb je toch zeg....ben helemaal verliefd hihi alvast voor Yoëll dan hahaha

en wat goed van je dat je al 6 kilo eraf hebt....ik kan me er echt niet tegen verzetten..wel ga ik iedere week netjes 2x naar de sportschool en loop en fiets ik regelmatig haha....

nou hopelijk lezen we weer volop van je...

Dikke knuffel voor jullie allemaal daar aan de andere kant van Nederland

Kuszzz Denise

Hoi Kitty,

Hèhè eindelijk!! Ten eerste omdat het goed is weer van je (jullie) te horen! En ten tweede omdat het forum ontzettend raar doet (wat al bekend was) en ik ongeveer 30 keer moest drukken voordat ik kon gaan typen, maar......de aanhouder wint, zullen we maar zeggen.

Ik ben blij te lezen dat het weer een stukje beter gaat met jullie. Oktober zal voor jullie altijd een vervelende maand blijven, omdat de herinneringen juist in zo'n maand enorm opspelen. Het is dan ook goed om er even  aan toe te geven en er bij stil te staan omdat Nouk nu eenmaal een onderdeel is en blijft van jullie leven. Het is niet niks wat jullie is overkomen en wat anderen ook zouden kunnen zeggen, trek je er niets van aan en doe het op je eigen manier.

Maar het allerbelangrijkste......., je bent er weer. Fijn!!

Liefs Fonske (ge wit wel wie!)

ps. Super van jou en Sonja! Tja, ze is inmiddels ook mijn grootste vriendin, hahaha!

Ik ben momenteel aan de laatste week (9) bezig en was na 8 weken al 11 kilo kwijt. Helemaal super. Ik ga dus  door voor de volgende ronde!! Nog een kilootje of 5-7 eraf zou mooi zijn......  

ZET HEM OP!!

Lang leve Sonja!!

Fonske

Terug
Bovenaan