Update van ons!!

Hé meis, wat fijn dat jullie er weer zijn. En wat een prachtige foto's van Tess, wat is ze groot geworden zeg.

Fijn dat het weer wat beter gaat met jullie, oktober zal altijd een moeilijke maand blijven maar wel fijn dat je zoveel steun krijgt van iedereen.

Ik ben in iedergeval blij dat jullie er weer zijn
Heel veel liefs van mij en een dikke knuffel van Nick en Tess

Heej wat goed van jullie te horen! Erg  leuke foto's weer van jullie mooie meid, kan me voorstellen dat ze een hoop vreugde brengt in deze moeilijke tijd!
En knap dat je al zoveel kilo's kwijt bent. Ik ga je goede voorbeeld volgen en sla ook weer aan het bakkeren..
Groetjes Laura mv Thom

Eindelijk eindelijk eindelijk kan ik op je reageren.

Wat fijn om weer van je te lezen en dat het weer de goede kant op gaat. En dat Tess die rol van helende in jullie gezin kan hebben (klinkt wel wat zweverig maar zij is toch diegene die jullie doet doorgaan).

Die foto's zijn geweldig, wat een mooi meisje hebben jullie toch.
Dat knuffelzwemmen klinkt ook geweldig. Wij hebben babyzwemmen maar onze 'baby' hield er telkens een ooroorsteking aan over dus maar ff overgeslagen haha.

Nou tot forums mmar weer.

Liefs Renske  

Hoi Kitty,

Wat is het toch een mooie meid! Krijgt Tess ook krulletjes??

Neem lekker de tijd voor jezelf en voor je gezinnetje hoor! Wij gaan nergens heen hoor! We zitten vastgeroest aan het forum....als die het tenminste normaal doet!!

We bellen/sms-en en dan spreken we een keer af als jij daar weer aan toe bent!

Groetjes en een dikke knuffel van Marieke en Lyanne

Lieve Kitty

Wat fijn om weer iets van je te lezen, ben blij te horen dat jullie samen zo sterk zijn en dat je steun hebt aan al die berichtjes. Er wordt veel aan jullie gedacht, ook door mensen die je niet persoonlijk kent.......

En wat een prachtig meiske hebben jullie daar, die Tess. Die foto waar ze met jou net onder water is geweest vind ik geweldig: spannend mama, maar jij bent er!!

Genieten van je gezin en je oudste een plek in dat gezinnetje geven, afvallen engoed voor jezelf zorgen: Go Girl, wees maar trots op wat je doet.

Liefs
Susan

Knap zoals jullie met elkaar met jullie grote verlies omgaan, maar ook kunnen genieten van jullie Tess. Wat een schitterende foto's.

Heel veel sterkte met jullie verwerking en wat goed dat je ondanks dat toch met afvallen bent begonnen. Knap hoor!

Geniet maar lekker met elkaar.

Groeten,
Geeske & Wieteke.

Hoi Kitty,

fijn dat je weer terug bent! Wat een prachtige foto's van Tess, ongelooflijk!

En die Sonja, knap hoor dat je het zo goed volhoudt, ook met het wandelen (ik ben stikjaloers  want mij lukt het niet!)

liefs Jenneke mv Ivar

Hoi Kitty,

Wat een geweldige foto's van jou Tess, ik ben gek op de Tessen (mijn eigen natuurlijk op de eerste plaats maar de andere twee zeker er net onder). Goed dat het iets beter met jullie gaat, je bent een sterke vrouw, ik heb bewondering voor je.

Heel veel sterkte met lijnen (kan het nu echt even niet)!

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan