update van wachtenden

Nog één in de wachtruimte :(

Ben nu  8 dagen overtijd en ik vind het nu wel tijd worden. Maar ja, dat roep ik al dagen. Had vannacht wel last van mn rug, dus stiekem hoopte ik dat dat een begin zou zijn, maar vannochtend was alles weer rustig. Vandaag dus maar weer 'de laatste was voor de bevalling' gewassen.... Ik blijf bezig....

Morgen om 11.40u moet ik voor controle weer naar de VK. Ze gaat me dan strippen als dat lukt. Ik hoop het echt zo! Misschien dat ik dan voor het weekend ons kleine Ukkie eindelijk kan bewonderen... Het lieve kind kan dr ook niks aan doen, maar af en toe roep ik echt dat het niet meer hoeft. Erg he...

Jullie ook allemaal veel succes!

Groetjes, Mirjam (41+1)

Hoi wachtenden,

Ook ik hoor inmiddels tot de wachtenden. Ik ben nu 2 dagen overtijd en ben vandaag jarig dus had het wel een leuk cadeautje gevonden maar mijn meisje vindt het blijkbaar nog prima daarbinnen. Vrijdag krijg ik een echo en ctg ze begon ook over strippen maar ik weet niet of ze dat ook gaan doen als het zou helpen zou ik misschien nog dit weekend kunnen bevallen maar eigenlijk hoop ik dat het al eerder gaat lukken. We zullen zien.

Voor iedereen in het zelfde schuitje, heb geduld ooit komen ze er wel uit.

Groet van Martiene

Ik behoor nog niet tot de wachtenden, ik ben nu namelijk 39 en 2 dagen zwanger. Maar ik ben nog nooit zolang zwanger geweest.....Mijn zoontje is geboren met 39,1. Ik had ook niet verwacht dat de kleine zolang in mijn buik zou blijven na de risico op vroeggeboorte met 26 weken. Ik doe dus al ruim 14 weken niks meer....Best wel een prestatie voor de kleine, maar van mij mag ze komen.....ben het gewoon zoals de meeste van ons zat en ontzettend nieuwsgierig!

Succes met de laatste loodjes..

Groetjes Hanneke

Hoi wachtenden,

ik ben zelf al geen wachtende meer. Maar wilde jullie wel even een zeggen dat ik voor jullie hoop dat de kleintjes zich snel gaan melden. (of niet, zodat je nog wat meer verlof hebt)

Succes, groetjes Elise

hey allemaal
hier nog een wachtende 40w en 4 d
ik moet dond naar de gyn en misschien dat ze dan gaan ingrijpen vanwege de voor geschiedenis van deze zwangerschap het vruchtwater is niet echt veel
dus ik denk dat ik ctg krijg en de conditie vd baby checken
het belangrijkste voor ons is dat dat allemaal goed blijft gaan met de baby en jezelf
gr kop op het kan nooit meer heel lang gaan duren marina

Hoi allemaal,

Ook ik wacht nog steeds, vandaag 40w5d. Ben er vanaf maandag wel een beetje mee aan. Vrijdag moet ik weer op controle, maar ik hoop dan niet meer te hoeven. Bij mijn oudste ben ik bevallen met 40w5d en redde ik de afspraak niet meer toen ik overtijd liep. Bij mijn jongste ben ik bevallen met 40w4d en redde ik ook de afspraak niet die ik had toen ik overtijd liep.
Ben benieuwd wat het deze keer word. Heb van de week al gezegd ik denk dat deze tot het einde blijft zitten en gehaald zal moeten worden. Heb steeds zo iets gehad van blijf nog maar even zitten, ik wilde nog van alles regelen voor mijn scheiding. De kleine man heeft iets te goed geluisterd denk ik. Zaterdag mag de oudste ook nog afzwemmen voor zijn B-diploma en eigenlijk wil ik daar wel bij zijn.
Het gevoel van het zat zijn is dubbel. Het mag nu wel komen, maar als het nog blijft zitten is het ook niet zo erg. Dan moet het maar wel volgende week komen.

Groetjes, Manon.

Ah, nog best veel wachtenden dus. Nu zijn er alweer zoveel kindjes geboren! Ik hoop voor ons allemaal dat wij ook snel aan de beurt zijn.
Ben net bij de vk geweest en gewoon weer een afspraak voor volgende week gemaakt. Ik heb zo'n gevoel dat ik daar gewoon weer heen moet. Maar als t kan wordt ik dan wel gestript!
Succes weer! Daantje

Is er nog ruimte in de wachtkamer voor een dikke buik? Ik ben vandaag precies 40 weken, een mijlpaal! Ik voel nog geen enkel krampje, ik heb wel meer harde buiken en veel slijmverlies. We wachten maar gewoon af... Morgen naar de vk en dan zien we wel weer verder.

Ik ben wel erg nieuwsgierig naar onze mooie baby. Ik zie zooooooooooo uit naar die eerste ontmoeting :-D.

Alle wachtenden: veel geduld toegewenst en onze kindjes kondigen zich vanzelf aan!

Liefs, Aline
40w0d

Terug
Bovenaan