Update voor jullie... Mss gaat het beginnen?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ik heb sinds gister last van voorweeen. Nu worden ze steeds heviger. Heb dus naar de VK gebeld, en ze wilt dat ik Dylano voor een paar uurtjes ergens anders doe, zodat ik kan gaan liggen. Dan moeten ze afzakken, anders ga ik mss toch wel bevallen???
Nu komt mijn ma zsm hierheen, en die blijft dan hier, dan kan ik boven gaan liggen. En scheelt me een hoop gesjouw.

Ik ben best wel zenuwachtig, en Dylano is me echt uit aan testen. Ken hem niet meer iedere x herstellen als hij wat doet wat niet mag, en daar baal ik best van. T is wel zwaar hoor, haha!!

Nou, zijn jullie toch ff op de hoogte

Liefs Debby.

Hoi Debby,
Voor het geval dat...wens ik je weer een mooie bevalling toe, een hele speciale ervaring rijker ben je daarna weer he!
En neem idd je rust nu het nog even kan..Haha, dacht ik met Lieve toen ook om 16.30 in de middag, maar van slapen kwam niks, en om 19.48 was ze er al..hahah
Dus volg je gevoel..ik zal aan je denken, en de andere meiden vast ook!
Liefs Rina

Hoi Rina,

nou zoals je ziet ben ik nog niet aant bevallen (anders kan ik geen berichtjes meer typen).
Ik heb vanmorgen ff op bed gelegen, en de pijn in buik trok allemaal naar mn rug toe, geen pretje dus.
Daarna ff onder een warme douche gestaan, en dat heeft wel wat geholpen, maar nu is het weer terug.
Weer naar de VK gebeld... Die denkt dat het oefenweeen zijn. Ik mag haar zo en zo altijd bellen, maar MOET bellen als ze bijv om de 7min komen. Maar dit is (nog) niet het geval.
Mijn zus en zwager hebben aangeboden dat Dylano daar vannacht en mss morgen mag blijven slapen. Dan heb ik morgen helemaal nergens naar te kijken, alleen maar naar mezelf. Of hij daar 2 nachten blijft ben ik nog niet aan uit, want zonder Dylano is het toch maar saai in huis. Maar moet nu ff aan mezelf denken. En Dylano heeft er ook niets aan, dat zijn mama niet veel kan hebben tuurlijk.
De VK zei ook dat ik helemaal niets meer mag doen in het huishouden. Dit om een te vroege bevalling te voorkomen.

Hou jullie uiteraard op de hoogte!

Liefs Debby.

Heey Debby,

Wat spannend zeg.
Lief dat er mensen zijn die dylano op willen vangen.
En als ze het aanbieden zou ik het niet afslaan hoor.
Straks als je kleine er is heb je het weer druk genoeg dus neem je rust nu nog even zolang het kan.
Hoeveel weken ben je nu precies?
Ik wens je veel sterkte als het door zet.
't Is weer een hele ervaring als je het achter de rug hebt.

Groetjes van Marianne.
Mama van Anne-Sophie (18 maanden) en Roderick (3 maanden)

Hoi hoi,

ik ben vandaag prs 36wk. Dus over een weekje mogen we thuisbevallen. Hoop wel dat deze thuis geboren mag worden. Dylano is niet thuis geboren omdat hij int vruchtwater had gepoept. Laten we er het beste van hopen...

Liefs Debby.

Ohh debby echt spannend!!!!!

fingers crossed

gr. Ilone

ohh SPANNEND

hopelijk trekt het allemaal weg en blijft jullie kleintje nog ff lekker bij mama zitten

nog een weekje of 2 lekker warm en dan een goede thuisbevalling

ik duim ervoor

groetjes moekje

hoi debby,

nou, hopelijk blijft die kleine uk nog eventjes zitten zodat je thuis mag bevallen! Hou je rustig he? Hulp aanpakken hoor als mensen het aanbieden!
Succes met de laatste loodjes (en ik weet dat het loodzwaar kan zijn met een kindje op komst als je er al 1 rond hebt lopen; onze oudste was bijna 19 mnd toen zijn zusje kwam)

x miranda

Terug
Bovenaan