Update voor jullie... Mss gaat het beginnen?

Spannend Debby!!
Ik hoop dat jullie mannetje nog even rustig blijft zitten zodat je thuis mag bevallen. Doe maar echt rustig aan en laat je maar een beetje verwennen. En de hulp zeker aannemen, jij en de baby gaan nu echt voor.

groetjes Linda

Hoi Debby,

Jeetje wat spannend.... Hopelijk blijft die kleine nog wel even zitten. En oefenweeen kan natuurlijk altijd. Ik heb er bij Feline ook zo'n last van gehad.

groetjes Maris

Hoi Debby,
wat spannend zeg.
Neem je rust en accepteer het aanbod om Dylano ergens anders te laten slapen, dan kun je toch beter van je rust genieten en je krijgt het straks nog druk genoeg!
Nou meissie succes en houd ons op de hoogte!
groetjes van Sonja

hoi Debby,

ik hoop voor je dat je door de rust te nemen over een weekje lekker thuis kunt bevallen. En fijn hoor dat je de kleine eventjes uit logeren kunt brengen, zo kom je toch even aan je rust. Dat heb je gewoon soms nodig en nu helemaal.

Nou meid, veel sterkte de komende dagen.

Tamar

Hey meiden,

lief dat jullie allemaal zo meeleven!!
Het is hier nog rustig. Dylano slaapt dus bij mijn zus en zwager, en de pijn is wat afgenomen. Dus ik denk echt dat mijn lichaam het zware werk niet meer aankan. Ik denk dat we Dylano vannacht ook maar daar laten, maar dan gaan we tuurlijk er wel heen vandaag.
Deze mama kwam trouwens om 10.15 haar bed uit gerold, en normaal als Dylano uit logeren is, ben ik gwn rond 8.30 wakker. Dus ik heb het echt nodig gehad.
Nu zit ik hier dus thuis, alleen, en vind het een beetje saai. Maar aan de andere kant, vind ik het ook wel weer lekker, want ik hoef echt nergens naar te kijken. Huishoudelijk werk mag niet meer, dus dat zal mijn man wel doen vanmiddag. Die is gelukkig op tijd thuis.

Hou jullie zeker op de hoogte!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan